Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal logó

Családtámogatási ügyintéző

Állás részletei

  • Cég neve

    Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal

  • Munkavégzés helye

    1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
  • Fizetés

    Br. 480e - 756e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Az ügyfelek részére általános tájékoztatást ad a szociális és gyermekjóléti ellátásokról, valamint a jegyzői gyámhatósági hatáskörbe tartozó ügytípusokról. Kérelem alapján megállapítja a szociális rászorultságot a szociális, valamint a gyermekjóléti pénzbeli és természetbeni ellátások tekintetében. Szükség esetén környezettanulmányt készít. Felel az ügyiratok naprakészen tartásáért. Fellebbezések esetén előkészíti a másodfokra való felterjesztésekkel kapcsolatos teendőket. Ügyfélfogadási időben személyesen fogadja az ügyfeleket, a megjelent kerületi lakosoknak tájékoztatást nyújt a lehetséges támogatási formákról. Gondoskodik a jegyző feladat- és hatáskörébe tartozó gyámügyi feladatok végrehajtásáról. Felelős az irodán alkalmazott határozatminták tartalmi pontosságáért, és a határidők betartásáért.

Elvárások

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 9. pontjában foglalt I. besorolási osztályban meghatározott végzettség (Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, társadalomtudományi, jogi, bölcsészettudományi, orvos és egészségtudományi, hittudományi, pedagógus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy gyámügyi, vagy gyermekvédelmi, vagy szociális területen szerzett gyakorlat.)
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • Kttv. 84 -87. §, valamint 231. § (3)-(4) bekezdésében foglalt együttalkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása,
  •  Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és azon való alkalmas minősítésnek való megfelelés.

Előnyt jelent

  • közigazgatási alapvizsga, illetve szakvizsga megléte;
  • szociális, gyámügyi, és gyermekvédelmi területen szerzett szakmai tapasztalat.

Előnyt jelentő személyes kompetenciák:
önálló munkavégzés, csapatmunka, együttműködési készség

Amit kínálunk

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései (illetményalap 90 000.-Ft/ cafeteria juttatás bruttó 450 000 Ft/év) az irányadók.

Céginformáció

Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki, foglalkoztatás esetén erkölcsi bizonyítvány bemutatása kötelező. A pozíció betöltéséhez szükség lesz az iskolai végzettség okiratának bemutatására az interjú során. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb információt a honlapon Hivatal/Adatvédelmi tájékoztató oldalon talál.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a honlapon szerezhet.
 

Jelentkezés módja

Benyújtandó iratok, igazolások:
A 87/2019. (IV.13.) Korm. rendeletben meghatározott tartalmú részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatát megismerhetik.
A munkakör betöltésének időpontja: 2026.01.15.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025.12.02.
Az jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a Bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon jelentkezők személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről - indokolás nélkül - e-mail útján kap értesítést 2026.01.09. napjáig. A felhívást kiíró szerv a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

Álláshirdetés jelentése