Állás részletei
-
Cég neve
UniCredit Bank Zrt.
-
Munkavégzés helye
1054 Budapest, Szabadság tér 5.
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Az üzleti területekkel együttműködve az éves lakossági CRM kampányterv összeállítása, folyamatos karbantartása;
- A lakossági CRM kampányok megtervezése, koordinálása és megvalósítása a banki belső kommunikációs csatornákon, az érintett üzleti területekkel való szoros együttműködés keretein belül
- Az értékesítési és használatösztönző lakossági CRM kampányok hatékonyságának nyomon követése, elemzések, visszamérések készítés
- A lakossági lemorzsolódás-megelőzési, valamint lakossági onboarding CRM kampányok és folyamatok menedzselése
- Pénzügyi edukációs kampány-, illetve törvényi kötelezettségekkel összefüggő lakossági kommunikációk megtervezése, koordinálása és megvalósítása a banki belső kommunikációs csatornákon
- E-mail marketing kampányok menedzselése (kreatív tesztelés, jóváhagyási folyamatok, kiküldések, eredmények mérése, hatékonyság növelése)
- A CRM rendszerben található kapcsolattartási adatok és marketing hozzájárulási nyilatkozatok minőségbiztosítása, kapcsolódó CRM kampányok tervezése és megvalósítása
- A CRM üzleti folyamatok és a CRM üzleti logikák karbantartása, szükség esetén megújítása, átalakítása a CRM rendszerben, valamint a kapcsolódó üzleti igények specifikálása a fejlesztői terület felé, ezek tesztelése, bevezetése és kommunikációja
- Részvétel a CRM rendszer – CRM kampánymenedzsment érintettségű – üzleti fejlesztéseiben: fejlesztési igények meghatározása, gyűjtése és értékelése, fejlesztési javaslatok és üzleti specifikációk dokumentációjának összeállítása, az elkészült fejlesztések tesztelése, bevezetése; részvétel a CRM rendszert érintő üzleti projektekben
Elvárások
- Felsőfokú gazdasági végzettség
- Legalább 2 év CRM területen szerzett tapasztalat (banki tapasztalat előny)
- Magas szintű MS Office felhasználói ismeretek
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Projektszemléletű munkavégzés
- Kiváló kezdeményező, kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Átfogó és lényeglátó gondolkodásmód
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés
Amit kínálunk
- Cafeteria
- Well-being szolgáltatások
- Bónusz teljesítménytől függően
- Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után
- Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás
- Munkavállalói Támogató Program
- Képzések
- Extra szabadnap
- Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően.
Céginformáció
Az UniCredit páneurópai kereskedelmi bank, amely egyedülálló szolgáltatási kínálattal rendelkezik Olaszországban, Németországban, Közép- és Kelet-Európában. Célunk, hogy a közösségeknek megadjuk a lehetőséget a növekedésre, miközben a legjobbat nyújtjuk minden érdekelt fél számára, és segítünk kibontakoztatni ügyfeleink és munkatársaink képességeit és lehetőségeit Európa-szerte.
Jelentkezés módja
Pályázatát a „jelentkezem” gombra kattintva adhatja le, csatolva az aktuális önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése