UniCredit Bank Zrt. logo

CRM kampánymenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    UniCredit Bank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Szabadság tér 5.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Az üzleti területekkel együttműködve az éves lakossági CRM kampányterv összeállítása, folyamatos karbantartása;
  • A lakossági CRM kampányok megtervezése, koordinálása és megvalósítása a banki belső kommunikációs csatornákon, az érintett üzleti területekkel való szoros együttműködés keretein belül
  • Az értékesítési és használatösztönző lakossági CRM kampányok hatékonyságának nyomon követése, elemzések, visszamérések készítés
  • A lakossági lemorzsolódás-megelőzési, valamint lakossági onboarding CRM kampányok és folyamatok menedzselése
  • Pénzügyi edukációs kampány-, illetve törvényi kötelezettségekkel összefüggő lakossági kommunikációk megtervezése, koordinálása és megvalósítása a banki belső kommunikációs csatornákon
  • E-mail marketing kampányok menedzselése (kreatív tesztelés, jóváhagyási folyamatok, kiküldések, eredmények mérése, hatékonyság növelése)
  • A CRM rendszerben található kapcsolattartási adatok és marketing hozzájárulási nyilatkozatok minőségbiztosítása, kapcsolódó CRM kampányok tervezése és megvalósítása
  • A CRM üzleti folyamatok és a CRM üzleti logikák karbantartása, szükség esetén megújítása, átalakítása a CRM rendszerben, valamint a kapcsolódó üzleti igények specifikálása a fejlesztői terület felé, ezek tesztelése, bevezetése és kommunikációja
  • Részvétel a CRM rendszer – CRM kampánymenedzsment érintettségű – üzleti fejlesztéseiben: fejlesztési igények meghatározása, gyűjtése és értékelése, fejlesztési javaslatok és üzleti specifikációk dokumentációjának összeállítása, az elkészült fejlesztések tesztelése, bevezetése; részvétel a CRM rendszert érintő üzleti projektekben 

Elvárások

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Legalább 2 év CRM területen szerzett tapasztalat (banki tapasztalat előny)
  • Magas szintű MS Office felhasználói ismeretek
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Projektszemléletű munkavégzés
  • Kiváló kezdeményező, kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Átfogó és lényeglátó gondolkodásmód
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés 

Amit kínálunk

  • Cafeteria
  • Well-being szolgáltatások
  • Bónusz teljesítménytől függően
  • Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után
  • Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás
  • Munkavállalói Támogató Program
  • Képzések
  • Extra szabadnap
  • Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően.

Céginformáció

Az UniCredit páneurópai kereskedelmi bank, amely egyedülálló szolgáltatási kínálattal rendelkezik Olaszországban, Németországban, Közép- és Kelet-Európában. Célunk, hogy a közösségeknek megadjuk a lehetőséget a növekedésre, miközben a legjobbat nyújtjuk minden érdekelt fél számára, és segítünk kibontakoztatni ügyfeleink és munkatársaink képességeit és lehetőségeit Európa-szerte. 
 

Jelentkezés módja

Pályázatát a „jelentkezem” gombra kattintva adhatja le, csatolva az aktuális önéletrajzát.