Állás részletei
-
Cég neve
LVCD Entertainment
-
Munkavégzés helye
1088 Budapest, Rákóczi út 1-3. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Egyetem
Állás leírása
Céginformáció
Az LVC Diamond Kft. dinamikusan fejlődő vállalat, amely Budapest szívében üzemelteti a népszerű Las Vegas Casinokat, valamint a vegas.hu online kaszinót és sportfogadási platformot. Cégünk célja, hogy prémium szórakozási élményeket kínáljon ügyfeleink számára, és a legmagasabb szintű kiszolgálást nyújtsa innovatív megoldásokkal és kiemelkedő ügyfélszolgálattal. Ha szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni, és hozzájárulni a szórakoztatóipar fejlődéséhez, csatlakozz hozzánk! Várjuk a jelentkezésedet, ha szeretnél részt venni egy izgalmas kalandban, ahol a munka és a szórakozás találkozik!
Feladatok
Teljes körű kampánymenedzsment:
A CRM kampánymenedzser felel a regisztrált játékosok teljes életciklusán átívelő, releváns és időszerű kommunikációért, beleértve az összes kaszinó- és sportpromóciót. Naprakészen elkészíti az azokhoz kapcsolódó marketinganyagokat, beleértve a promóciós aloldalt, részvételi feltételeket és az összes kommunikációs csatornán átívelő üzeneteket.
Hozzá tartozik a kampányokkal kapcsolatos minden feladat, beleértve a promóciós mechanizmusok kidolgozását az ötleteléstől a végrehajtásig. A napi teendők közé tartozik a kampányokban érintett, különböző osztályokkal való kapcsolattartás, a részfeladatok koordinációja, a határidők betartása és betartatása.
A napi feladatok része továbbá a kampányok lezártával, az adatelemzők bevonásával a kampányok kiértékelése, az azokból nyerhető tanulságok alapján cselekvési terv kidolgozása, illetve az ezt követő kampánytervezésbe való beépítése is.
Nagy hatású életciklus-kampányok teljes levezénylése:
- Többcsatornás életciklus journey-k napi megtervezése, végrehajtása (e-mail, SMS, push és egyéb módokon) a legkülönfélébb szegmensekre optimalizálva - az új játékosok aktiválásától a megtartáson át a reaktiválásig
- A szegmensek kialakítása az adatelemzők segítségével, és beállítása
- A kiemelt, VIP ügyfeleknek szóló kampányok kezelése
Operatív feladatok és kapcsolattartás:
- A CMS, a CRM és egyéb rendszerekben a kampányok beállítása
- Bónuszok jóváírása és egyéb adminisztratív feladatok
- Kommunikáció a termékcsapatokkal, üzletágakkal, fejlesztőkkel és a marketingcsapattal
Adatokból cselekvési terv készítése: A játékosok viselkedését tükröző adatok (pl. befizetések, fogadási minták, lemorzsolódás jelei) alapos elemzése, azokból viselkedési trendek megállapítása, valamint célorientált szegmensek létrehozása.
A/B tesztelés a legjobb eredményért: Minden kampány folyamatos tesztelése és finomhangolása, különös figyelemmel az ügyfélérték (LTV) és az egyes konverziós arányok növelésére, valamint az ügyfelekkel történő interakciók értékének tudományos módszerekkel történő igazolására.
A lemorzsolódás elleni küzdelem vezetése: A churn prevention terv proaktív menedzselése és optimalizálása, valamint predikciós modellek alkalmazása a lemorzsolódó játékosok megtartására.
A CRM-tevékenység javítása: Az adatvezérelt ügyfélmenedzsment-folyamatok hatékonyságának javítására irányuló fejlesztési igények megfogalmazása.
Elvárások
- Felsőfokú szakirányú végzettség (közgazdasági, marketing, kommunikáció)
- Minimum 1-2 éves releváns munkatapasztalat CRM, illetve digitális marketing területen
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
- Stratégiai gondolkodásmód, adatalapú döntéshozatal
- Analitikus szemléletmód, statisztikai kiértékelésekben szerzett korábbi tapasztalat
- Jó fogalmazási képesség
- Az online gaming szakma iránti szenvedély
- Komplex folyamatok, összefüggések átlátása
- Proaktív attitűd, kreatív gondolkodás, fejlett problémamegoldó képesség
- Gyors tanulási képesség, önálló munkavégzés, hatékony időbeosztás készsége és priorizálási képesség
- Legyél csapatjátékos
Előnyt jelent
- CRM rendszer bevezetésében szerzett tapasztalat
- Online gaming területen szerzett tapasztalat hasonló munkakörben
- Ügyfélközpontú gondolkodás
- A sport szeretete, a sport és a sportfogadás világának ismerete, beleértve a virtuális és az e-sportokat
- Optimove, Fast track, Symplify ismeret
Amit kínálunk
- Biztos munkahely egy dinamikus iparágban – Határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség egy stabil és folyamatosan fejlődő vállalatnál, ahol hosszú távon tervezhetsz.
- Folyamatos fejlődés és karrierlehetőségek – Hiszünk abban, hogy a tudás a siker kulcsa, ezért szakmai tréningekkel, belső képzésekkel és előrelépési lehetőségekkel támogatjuk a fejlődésedet.
- Versenyképes juttatási csomag – Kiemelkedő alapbér, teljesítményalapú bónuszrendszer, további juttatások, amelyek elismerik a munkádat valamint havi nettó 50.000 Ft értékű cafeteria.
- Egészség és jólét – Magán egészségbiztosítás, kedvezményes sportolási lehetőségek és egy olyan munkakörnyezet, ahol a kollégákra való odafigyelés kiemelt szerepet kap.
- Csapat és közösség – Egy összetartó, támogató csapat része lehetsz, ahol a kollégák és a vezetők is elismerik a teljesítményed, és ahol a közös célokért dolgozunk.
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
