LVCD Entertainment logó

CRM kampánymenedzser

Állás részletei

  • Cég neve

    LVCD Entertainment

  • Munkavégzés helye

    1088 Budapest, Rákóczi út 1-3.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Az LVC Diamond Kft. dinamikusan fejlődő vállalat, amely Budapest szívében üzemelteti a népszerű Las Vegas Casinokat, valamint a vegas.hu online kaszinót és sportfogadási platformot.  Cégünk célja, hogy prémium szórakozási élményeket kínáljon ügyfeleink számára, és a legmagasabb szintű kiszolgálást nyújtsa innovatív megoldásokkal és kiemelkedő ügyfélszolgálattal. Ha szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni, és hozzájárulni a szórakoztatóipar fejlődéséhez, csatlakozz hozzánk! Várjuk a jelentkezésedet, ha szeretnél részt venni egy izgalmas kalandban, ahol a munka és a szórakozás találkozik!

Teljes körű kampánymenedzsment:

A CRM kampánymenedzser felel a regisztrált játékosok teljes életciklusán átívelő, releváns és időszerű kommunikációért, beleértve az összes kaszinó- és sportpromóciót. Naprakészen elkészíti az azokhoz kapcsolódó marketinganyagokat, beleértve a promóciós aloldalt, részvételi feltételeket és az összes kommunikációs csatornán átívelő üzeneteket.

Hozzá tartozik a kampányokkal kapcsolatos minden feladat, beleértve a promóciós mechanizmusok kidolgozását az ötleteléstől a végrehajtásig. A napi teendők közé tartozik a kampányokban érintett, különböző osztályokkal való kapcsolattartás, a részfeladatok koordinációja, a határidők betartása és betartatása.

A napi feladatok része továbbá a kampányok lezártával, az adatelemzők bevonásával a kampányok kiértékelése, az azokból nyerhető tanulságok alapján cselekvési terv kidolgozása, illetve az ezt követő kampánytervezésbe való beépítése is.

 

Nagy hatású életciklus-kampányok teljes levezénylése:

  • Többcsatornás életciklus journey-k napi megtervezése, végrehajtása (e-mail, SMS, push és egyéb módokon) a legkülönfélébb szegmensekre optimalizálva - az új játékosok aktiválásától a megtartáson át a reaktiválásig
  • A szegmensek kialakítása az adatelemzők segítségével, és beállítása
  • A kiemelt, VIP ügyfeleknek szóló kampányok kezelése

 

Operatív feladatok és kapcsolattartás:

  • A CMS, a CRM és egyéb rendszerekben a kampányok beállítása
  • Bónuszok jóváírása és egyéb adminisztratív feladatok
  • Kommunikáció a termékcsapatokkal, üzletágakkal, fejlesztőkkel és a marketingcsapattal

 

Adatokból cselekvési terv készítése: A játékosok viselkedését tükröző adatok (pl. befizetések, fogadási minták, lemorzsolódás jelei) alapos elemzése, azokból viselkedési trendek megállapítása, valamint célorientált szegmensek létrehozása.

 

A/B tesztelés a legjobb eredményért: Minden kampány folyamatos tesztelése és finomhangolása, különös figyelemmel az ügyfélérték (LTV) és az egyes konverziós arányok növelésére, valamint az ügyfelekkel történő interakciók értékének tudományos módszerekkel történő igazolására.

 

A lemorzsolódás elleni küzdelem vezetése: A churn prevention terv proaktív menedzselése és optimalizálása, valamint predikciós modellek alkalmazása a lemorzsolódó játékosok megtartására.

 

A CRM-tevékenység javítása: Az adatvezérelt ügyfélmenedzsment-folyamatok hatékonyságának javítására irányuló fejlesztési igények megfogalmazása.

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (közgazdasági, marketing, kommunikáció)
  • Minimum 1-2 éves releváns munkatapasztalat CRM, illetve digitális marketing területen
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Stratégiai gondolkodásmód, adatalapú döntéshozatal
  • Analitikus szemléletmód, statisztikai kiértékelésekben szerzett korábbi tapasztalat
  • Jó fogalmazási képesség
  • Az online gaming szakma iránti szenvedély
  • Komplex folyamatok, összefüggések átlátása
  • Proaktív attitűd, kreatív gondolkodás, fejlett problémamegoldó képesség
  • Gyors tanulási képesség, önálló munkavégzés, hatékony időbeosztás készsége és priorizálási képesség
  • Legyél csapatjátékos
  • CRM rendszer bevezetésében szerzett tapasztalat
  • Online gaming területen szerzett tapasztalat hasonló munkakörben
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • A sport szeretete, a sport és a sportfogadás világának ismerete, beleértve a virtuális és az e-sportokat
  • Optimove, Fast track, Symplify ismeret
  • Biztos munkahely egy dinamikus iparágban – Határozatlan idejű, teljes munkaidős álláslehetőség egy stabil és folyamatosan fejlődő vállalatnál, ahol hosszú távon tervezhetsz.
  • Folyamatos fejlődés és karrierlehetőségek – Hiszünk abban, hogy a tudás a siker kulcsa, ezért szakmai tréningekkel, belső képzésekkel és előrelépési lehetőségekkel támogatjuk a fejlődésedet.
  • Versenyképes juttatási csomag – Kiemelkedő alapbér, teljesítményalapú bónuszrendszer, további juttatások, amelyek elismerik a munkádat valamint havi nettó 50.000 Ft értékű cafeteria.
  • Egészség és jólét – Magán egészségbiztosítás, kedvezményes sportolási lehetőségek és egy olyan munkakörnyezet, ahol a kollégákra való odafigyelés kiemelt szerepet kap.
  • Csapat és közösség – Egy összetartó, támogató csapat része lehetsz, ahol a kollégák és a vezetők is elismerik a teljesítményed, és ahol a közös célokért dolgozunk.

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.


Álláshirdetés jelentése