EURONICS – Vöröskő Kft. logó

CRM campaign manager

Állás részletei

  • Cég neve

    EURONICS – Vöröskő Kft.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest, Budaörsi út 152.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Otthonosan mozogsz a B2C marketing, CRM és loyalty világában?
 Szereted, ha az ötleteidet adatok is alátámasztják, és mindig keresed az optimalizálás lehetőségét?
Ha a válaszod igen, akkor itt a helyed az Euronics Customer Experience csapatában, ahol a kreativitás és az adatvezérelt gondolkodás nem egymás ellensége – sőt, kötelező páros!

  • E-mail és push marketing kampányok teljes körű menedzselése (tervezés, szövegezés, dizájn, időzítés).
  • Marketing automatizációs folyamatok kiépítése, tesztelése és folyamatos fejlesztése
  • Adatbázis menedzsment: szegmentáció, adatminőség biztosítása, riportok készítése (igen, riportok – de legalább izgalmas KPI-okkal)
  • Adatbázisépítő kampányok megtervezése és után mérése
  • Lojalitás programhoz kapcsolódó kampányok tartalmi és vizuális menedzselése
  • Lojalitás és CRM területhez kapcsolódó új lehetőségek/irányok feltérképezése
  • A/B tesztelések, riportok készítése és KPI-ok folyamatos nyomon követése
  • Új ötletek és fejlesztési lehetőségek kipróbálása – mert a „mindent így csináltunk eddig” nálunk nem érv
  • rendelkezel felsőfokú végzettséggel (marketing/kommunikáció/üzleti terület előny)
  • van 3–5 év szakmai tapasztalatod e-commerce/marketing/CRM területen
  • magabiztosan kommunikálsz magyarul és angolul, szóban és írásban
  • van tapasztalatod CRM rendszerekben (pl. Emarsys, Salesforce Marketing Cloud – és nem ijedtél meg tőlük)
  • erősséged a problémamegoldás, és nem rettensz meg az adatelemzéstől sem
  • előnyt jelent, ha már foglalkoztál lojalitás program menedzselésével
  • Inspiráló, támogató csapat, ahol számít a véleményed
  • Lehetőség, hogy országos szinten ismert márka ügyfélélményét alakítsd
  • Szakmai fejlődés és új technológiák kipróbálása
  • Stabil háttér, hosszú távú karrierlehetőség
  • Cafeteria? Bruttó 504.000 Ft/év (SZÉP kártya), próbaidő után.
  • Bérelőleg, temetési segély szükség esetén, de ne legyen szükség.  
  • Képzési pótlék, ha tanulnál. Ha elmész vizsgázni és sikeresen le is teszed, az bruttó 400.000 Ft – na azért ez nem rossz deal.
  • Munkatárs-ajánlási bónusz – jófej haverokat megéri hozni.
  • 2 hét fizetett apaszabi – igen, száz százalékban.
  • Szülinapi utalvány, baba-mama csomag, karácsonyi ajándék – mert szeretünk ünnepelni.  

 

Ha magadra ismertél, jelentkezz most, és építsd velünk az Euronics ügyfélélmény jövőjét!

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése