Alfa Vienna Insurance Group logo

Corporate asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Alfa Vienna Insurance Group

  • Munkavégzés helye

    1091 Budapest, Üllői út 1.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Alfa Vienna Insurance Group

Corporate asszisztens

Az Alfa Cégcsoportnál tudjuk, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást csakis a legjobb kollégákkal lehet garantálni. Felkészülten és együtt, mindig egy lépéssel előrébb járhatunk másoknál és valódi értéket teremthetünk ügyfeleink számára.


Az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Corporate Üzletága, teljes munkaidőben, Corporate asszisztens munkatársat keres.


Jelentkezz, ha Te is küldetésednek érzed, hogy egy felkészült és összetartó, a személyes fejlődésedet folyamatosan támogató közegben teremts értéket mindennapi munkáddal!


Amit mindezért NYÚJTUNK

  • szakmai fejlődési lehetőség Magyarország egyik legnagyobb biztosítójánál
  • stabil nagyvállalati háttér
  • részben otthonról történő (hibrid) munkavégzés
  • versenyképes jövedelem
  • önálló, kreatív munkavégzés lehetősége
  • jó munkahelyi légkör

Amiben SZÁMÍTUNK RÁD

  • a Corporate Üzletág napi szintű támogatása
  • igazgatósági, management anyagok összeállításában való részvétel
  • részvétel a heti Corporate vezetői megbeszéléseken, ezekről jegyzőkönyvek, értekezlet-emlékeztetők készítése, majd a határidők menedzselése
  • szerződésekkel, számlákkal kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése
  • részvétel a kiszervezési tevékenység évenkénti felülvizsgálatában, illetve a negyedéves leltár elkészítésében
  • részvétel külföldi/belföldi utazások előkészítésében, szervezésében, ezekhez kapcsolódó elszámolások elkészítése
  • belső-külső megbeszélések, nagyobb létszámú rendezvények szervezése, lebonyolítása
  • munkatársak támogatása a napi szintű, munkavégzéshez kapcsolódó feladatokban: szabadságok, otthoni munkavégzések rendszerben történő rögzítése, új belépő kollégák kezelése (jogosultságok, eszközök megrendelése)
  • fordítások készítése (angol-magyar, magyar-angol)

Amit VÁRUNK TŐLED

  • felsőfokú végzettség
  • 1-3 év releváns, lehetőleg adminisztratív asszisztensi tapasztalat
  • folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek (Word, Excel, Outlook, Power Point)
  • kiváló szervező és problémamegoldó képesség
  • pontosságra, precizitásra törekvés

Ami ELŐNY SZÁMODRA

  • rendelkezel biztosítási alapismeretekkel

Álláshirdetés jelentése