GIRO ZRt. logo

Controlling munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    GIRO ZRt.

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Vadász utca 31.

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kisgyermekeseknek
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Workstation
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Desktop PC
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Havi controlling jelentés készítése, kapcsolattartás a könyveléssel
  • Értékpapír- és vagyonkezeléssel kapcsolatos feladatok
  • Tárgyi eszközök és immateriális javak nyilvántartásának vezetése
  • Pénzügyi tervezéssel kapcsolatos feladatok
  • MNB adatszolgáltatások összeállításában való részvétel
  • KSH jelentések összeállításában való részvétel

Elvárások

  • Pénzügyi vagy gazdasági területen folytatott tanulmányok
  • MS Office, kiemelten Excel alkalmazásainak magabiztos ismerete
  • Együttműködés készsége (felsővezetéssel, társosztályokkal)
  • Nyitottság, analitikus gondolkodásmód, pontosság
  • Önállóság, megbízhatóság, felelősségteljes hozzáállás
  • Csapatjátékos szemléletmód

Előnyt jelent

  • Megszerzett felsőfokú iskolai végzettség
  • Ügyviteli rendszerek használatában szerzett tapasztalat
  • Mérlegképes könyvelői oklevél
  • 1-3 év controlling területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Legalább középfokú aktív angol nyelvtudás
  • Macro vagy Oracle SQL programozási tapasztalat

Amit kínálunk

  • Érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli feladatok
  • Versenyképes fizetési csomag a jelölt tudása és kompetenciája szerint
  • Kiemelkedő juttatási csomag
  • A munka és a magánélet egyensúlyának támogatása (lehetőség rendszeres otthoni munkavégzésre)
  • Családbarát munkahely tanúsítvánnyal rendelkező nyitott vállalati kultúra
  • Biztos, kiegyensúlyozott tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség aktív szakmai támogatással
  • Jelentős országos méretű projektekben történő aktív részvétel
  • Széles körű, tanúsított képzéseken, tréningeken történő részvétel lehetősége
  • Egészségtudatos életmód támogatása vállalati egészségbiztosítás és egyéb sportolási lehetőségek által
  • A+ minőségű modern, belvárosi, könnyen megközelíthető iroda
  • Kerékpártároló, zuhanyzó

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát

Céginformáció

A GIRO Zrt. a hazai pénzügyi szektor meghatározó szereplőjeként már három évtizede biztosítja a belföldi pénzforgalom biztonságos lebonyolítását. Társaságunk stratégiai célja, hogy a korábbiaknál is aktívabb szerepet vállaljunk a pénzforgalom fejlesztésében, hatékonyságának növelésében, továbbá a pénzügyi kultúra színvonalának emelésében. 2020. március 2-án sikeresen elindult Magyarországon az azonnali fizetési rendszer, ami megnyitotta a lehetőségét az azonnali átutalásra épülő új, alternatív fizetési szolgáltatások megjelenésének.

Controlling és statisztika csapatunk a Bankközi Klíring Rendszer működését meghatározó innovációk kialakításának támogatásáért és a kiegyensúlyozott vállalati működésért felelős szervezeti egység. Az általuk végzett munka magas szintű szakmai kihívást jelent, hiszen közvetetten hatással lehetnek a magyar belföldi pénzforgalom és pénzügyi ökoszisztéma működésére.

Álláshirdetés jelentése