Állás részletei
-
Cég neve
GIRO ZRt.
-
Munkavégzés helye
1054 Budapest, Vadász utca 31.
-
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
- Élet- és balesetbiztosítás
- Nyugdíjpénztár
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Workstation
- Monitor (1 db)
- Windows
- Desktop PC
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- Pályakezdő/friss diplomás
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Havi controlling jelentés készítése, kapcsolattartás a könyveléssel
- Értékpapír- és vagyonkezeléssel kapcsolatos feladatok
- Tárgyi eszközök és immateriális javak nyilvántartásának vezetése
- Pénzügyi tervezéssel kapcsolatos feladatok
- MNB adatszolgáltatások összeállításában való részvétel
- KSH jelentések összeállításában való részvétel
Elvárások
- Pénzügyi vagy gazdasági területen folytatott tanulmányok
- MS Office, kiemelten Excel alkalmazásainak magabiztos ismerete
- Együttműködés készsége (felsővezetéssel, társosztályokkal)
- Nyitottság, analitikus gondolkodásmód, pontosság
- Önállóság, megbízhatóság, felelősségteljes hozzáállás
- Csapatjátékos szemléletmód
Előnyt jelent
- Megszerzett felsőfokú iskolai végzettség
- Ügyviteli rendszerek használatában szerzett tapasztalat
- Mérlegképes könyvelői oklevél
- 1-3 év controlling területen szerzett szakmai tapasztalat
- Legalább középfokú aktív angol nyelvtudás
- Macro vagy Oracle SQL programozási tapasztalat
Amit kínálunk
- Érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli feladatok
- Versenyképes fizetési csomag a jelölt tudása és kompetenciája szerint
- Kiemelkedő juttatási csomag
- A munka és a magánélet egyensúlyának támogatása (lehetőség rendszeres otthoni munkavégzésre)
- Családbarát munkahely tanúsítvánnyal rendelkező nyitott vállalati kultúra
- Biztos, kiegyensúlyozott tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat
- Folyamatos fejlődési lehetőség aktív szakmai támogatással
- Jelentős országos méretű projektekben történő aktív részvétel
- Széles körű, tanúsított képzéseken, tréningeken történő részvétel lehetősége
- Egészségtudatos életmód támogatása vállalati egészségbiztosítás és egyéb sportolási lehetőségek által
- A+ minőségű modern, belvárosi, könnyen megközelíthető iroda
- Kerékpártároló, zuhanyzó
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Sportolási lehetőség
- Kutyabarát
Céginformáció
A GIRO Zrt. a hazai pénzügyi szektor meghatározó szereplőjeként már három évtizede biztosítja a belföldi pénzforgalom biztonságos lebonyolítását. Társaságunk stratégiai célja, hogy a korábbiaknál is aktívabb szerepet vállaljunk a pénzforgalom fejlesztésében, hatékonyságának növelésében, továbbá a pénzügyi kultúra színvonalának emelésében. 2020. március 2-án sikeresen elindult Magyarországon az azonnali fizetési rendszer, ami megnyitotta a lehetőségét az azonnali átutalásra épülő új, alternatív fizetési szolgáltatások megjelenésének.
Controlling és statisztika csapatunk a Bankközi Klíring Rendszer működését meghatározó innovációk kialakításának támogatásáért és a kiegyensúlyozott vállalati működésért felelős szervezeti egység. Az általuk végzett munka magas szintű szakmai kihívást jelent, hiszen közvetetten hatással lehetnek a magyar belföldi pénzforgalom és pénzügyi ökoszisztéma működésére.
Controlling és statisztika csapatunk a Bankközi Klíring Rendszer működését meghatározó innovációk kialakításának támogatásáért és a kiegyensúlyozott vállalati működésért felelős szervezeti egység. Az általuk végzett munka magas szintű szakmai kihívást jelent, hiszen közvetetten hatással lehetnek a magyar belföldi pénzforgalom és pénzügyi ökoszisztéma működésére.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése