OTP Bank Nyrt. logo

Contact Center ügyfélszolgálati tanácsadó (Zalaegerszeg)

Állás részletei

  • Cég neve

    OTP Bank Nyrt.

  • Munkavégzés helye

    Zalaegerszeg

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Contact Center ügyfélszolgálati tanácsadó (Zalaegerszeg)

Ha szeretnél egy új szakmát elsajátítani, csatlakozz csapatunkhoz, ahol a betanulástól kezdve folyamatosan támogatunk karriercéljaid elérésében. A napi szintű visszajelzések és pozitív megerősítések segítenek, hogy velünk együtt gyorsan építsd a karriered.

 

Munka előtt egy kávé a kedvenc kávézódban, vagy munka után egy közös ebéd egy jó baráttal? Velünk közösen ezeket is megvalósíthatod!

 

Jelentkezz hozzánk, hogy együtt szakszerű segítséget nyújtsunk az OTP Bank ügyfelei számára pénzügyeik kényelmes és gyors intézésében.

Fontos nekünk, hogy:

  • rendelkezz érettségi bizonyítvánnyal
  • szeress emberekkel telefonon kommunikálni és problémát megoldani
  • nyitott légy az újdonságokra, a folyamatos tanulásra, fejlődésre

Ezért is érdemes hozzánk csatlakozni:

  • alapbéren felül értékesítési prémium, melyhez minden támogatást megkapsz
  • cafetéria mellett egészségpénztári és nyugdíjpénztári munkáltatói hozzájárulás
  • magán egészségügyi ellátás szerződött partnerünknél
  • vidám, összetartó, támogató csapat
  • hosszú távon stabil munkahely
  • munkakörhöz kapcsolódó képzések
  • jól átlátható karrierutak
  • nem várunk nyelvtudást

Ezek a feladatok várnak nálunk:

  • bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása
  • segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben
  • termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel
  • videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség nyújtás
  • hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció

 

Munkavégzés helye: Zalaegerszeg

Jelentkezési határidő: 2024. május 6

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.


Álláshirdetés jelentése