Állás részletei
-
Cég neve
CROME Communication Kft.
-
Munkavégzés helye
1095 Budapest, Máriássy utca 7. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Workstation
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok és
- Német középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Képes vagy irányítani és motiválni egy csapatot? A célok megvalósítása mellett az is fontos számodra, hogy kamatoztathasd vezetői képességeidet és folyamatosan fejleszd, támogasd és összetartsd a csapatodat? Ha csupa igen a válasz, akkor van egy jó hírünk: Téged keresünk!
Budapesti irodánkban egy jelenleg nyolc fős csapat irányításáért felelnél, amely Contact Center és Panaszkezelő Operátorokból áll. A csapat munkáját két Tréner támogatja.
Budapesti irodánkban egy jelenleg nyolc fős csapat irányításáért felelnél, amely Contact Center és Panaszkezelő Operátorokból áll. A csapat munkáját két Tréner támogatja.
- Erőforrás menedzsment (szabadságok megszervezése, ütemtervek elkészítése, napi munkafolyamatok hatékony szervezése)
- Kimenő híváskampányok menedzselése, támogatása és azokról elemzések, riportok készítése
- IT monitoring, esetleges hibák jelentése (IT-ticketing)
- Az ügyfélszolgálat folyamatainak folyamatos monitorozása, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
- Új kollégák mentorálása
- Csapattagok ösztönzése és motiválása a folyamatos szakmai fejlődésre, a minőségi munkavégzésre
- Kimenő és bejövő hívások, e-mailek és chat megkeresések minőségi kiértékelése
- Ügyfélelégedettség növelésére irányuló fejlesztési javaslatok kidolgozása
- Folyamatleírások frissítése, karbantartása
- Társosztályokkal való szoros együttműködés
- IT monitoring, esetleges hibák jelentése (IT-ticketing)
Elvárások
- Folyékony angol és német nyelvtudást (B2)
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Minimum 1,5-2 év csoportvezetői tapasztalat Supervisorként vagy Team Leaderként Contact Centerben vagy hasonló területen
- Határozott és magabiztos a fellépésed
- Eredmény és sikerorientált munkavégzés jellemez
Előnyt jelent
- Autóipari ügyfélszolgálati háttér
- Jártasság a Virtual Call Center, Genesis Cloud (CCT), MS Dynamics/Salesforce, HRmaster szoftverek használatában
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetést
- Béren kívüli juttatást (Cafeteria)
- Home office lehetőséget (a próbaidő letelte után csak hétfőn és kedden kell bejárnod az irodába)
- Stabil, megbízható üzleti hátteret
- Családias cégben nyugodt légkört
Munkahelyi extrák
- Zuhanyzási lehetőség
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
2010 óta működő CRM és direkt marketing ügynökség vagyunk, amely a leghatékonyabb megoldásokat nyújtja ezen a területen a hazai piacon.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold magyar nyelvű fényképes önéletrajzod!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
