CROME Communication Kft. logó

Contact Center Team Leader

Állás részletei

  • Cég neve

    CROME Communication Kft.

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Máriássy utca 7.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Workstation
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Német középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Képes vagy irányítani és motiválni egy csapatot? A célok megvalósítása mellett az is fontos számodra, hogy kamatoztathasd vezetői képességeidet és folyamatosan fejleszd, támogasd és összetartsd a csapatodat? Ha csupa igen a válasz, akkor van egy jó hírünk: Téged keresünk!

Budapesti irodánkban egy jelenleg nyolc fős csapat irányításáért felelnél, amely Contact Center és Panaszkezelő Operátorokból áll. A csapat munkáját két Tréner támogatja.
  • Erőforrás menedzsment (szabadságok megszervezése, ütemtervek elkészítése, napi munkafolyamatok hatékony szervezése)
  • Kimenő híváskampányok menedzselése, támogatása és azokról elemzések, riportok készítése
  • IT monitoring, esetleges hibák jelentése (IT-ticketing)
  • Az ügyfélszolgálat folyamatainak folyamatos monitorozása, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
  • Új kollégák mentorálása
  • Csapattagok ösztönzése és motiválása a folyamatos szakmai fejlődésre, a minőségi munkavégzésre
  • Kimenő és bejövő hívások, e-mailek és chat megkeresések minőségi kiértékelése
  • Ügyfélelégedettség növelésére irányuló fejlesztési javaslatok kidolgozása
  • Folyamatleírások frissítése, karbantartása
  • Társosztályokkal való szoros együttműködés
  • IT monitoring, esetleges hibák jelentése (IT-ticketing)

Elvárások

  • Folyékony angol és német nyelvtudást (B2) 
  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Minimum 1,5-2 év csoportvezetői tapasztalat Supervisorként vagy Team Leaderként Contact Centerben vagy hasonló területen
  • Határozott és magabiztos a fellépésed
  • Eredmény és sikerorientált munkavégzés jellemez

Előnyt jelent

  • Autóipari ügyfélszolgálati háttér
  • Jártasság a Virtual Call Center, Genesis Cloud (CCT), MS Dynamics/Salesforce, HRmaster szoftverek használatában
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetést
  • Béren kívüli juttatást (Cafeteria)
  • Home office lehetőséget (a próbaidő letelte után csak hétfőn és kedden kell bejárnod az irodába)
  • Stabil, megbízható üzleti hátteret
  • Családias cégben nyugodt légkört

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

2010 óta működő CRM és direkt marketing ügynökség vagyunk, amely a leghatékonyabb megoldásokat nyújtja ezen a területen a hazai piacon.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold magyar nyelvű fényképes önéletrajzod!

Álláshirdetés jelentése