Állás részletei
-
Cég neve
BioTechUSA Kft.
-
Munkavégzés helye
1033 Budapest, Huszti út 60.
-
Egyéb juttatások
- Sport támogatás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás leírása
Community Specialist
Ismerd meg a pozíciót röviden
Ebben a munkakörben egyik legfontosabb feladatod lesz a BioTechUSA belső, HR területhez tartozó kommunikációjának működtetése, így tőled fognak értesülni a munkatársak a fontos hírekről, változásokról és eseményekről. Te segítesz nekünk abban is, hogy összefogd belső közösségünket kisebb, munkatársaknak szóló aktivitásokkal, rendezvényekkel. Ezáltal megvalósítod, hogy részt vehessenek CSR tevékenységeinkben, nevezzenek a cégünk által támogatott sporteseményekre vagy épp támogatod a cég kutyás közösségének egymásra találását és még sok hasonló aktivitást, rendezvényt, amik színesebbé teszik a mindennapjainkat!
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:
- Aktív részvétel a belső kommunikációs stratégia kialakításában, a kommunikációs felületek fejlesztésében
- Vállalati belső kommunikációs felületek kezelése: hírlevelek, belső közösségi platformok, csoportok
- Kommunikációs tartalmak rendszeres és ad-hoc megírása, grafikai anyagok elkészíttetése és közzététele
- Kisebb- és közepes, belső munkatársi rendezvények és aktivitások teljes koordinációja (költségvetés, kommunikáció, helyszíni lebonyolítás, teljes adminisztráció, visszamérés)
- Aktív részvétel az éves rendezvény és kommunikációs terv összeállításában a People&Culture stratégiával összhangban
- Munkavállalói juttatásokkal, CSR aktivitásokkal, munkavállalói közösségekkel és munkavállalói jóléttel kapcsolatos aktivitások, rendezvények és kommunikációk támogatása
- Szoros és aktív együttműködés a Vállalati kommunikációs csapattal munkáltatói márkaépítés és CSR aktivitások kapcsán
- Kapcsolódó adminisztrációs feladatok: rendezvényekhez kapcsolódó szerződések, együttműködési megállapodások kezelése, költségvetések összeállítása, számlák igazolása, termékkiírások intézése
Ezt a lehetőséget pont neked találtuk ki, ha…
- 1-3 év tapasztalatod van belső, kisebb munkatársi rendezvények, aktivitások szervezésében és belső kommunikációs felületek működtetésében
- Felsőfokú végzettséggel rendelkezel, kapcsolódó területen szerzett diploma előny
- Van tapasztalatod rövid közlemények, vagy terjedelmesebb HR jellegű tartalmak írásában
- Rendelkezel alapvető grafikai ismeretekkel és szépérzékkel, előnyős az aktuális trendek, grafikai programok ismerete
- Gyakorlott vagy alapvető költségvetések összeállításában Excelben, és a többi, munkádhoz szükséges MS programot is magabiztosan kezeled
- Precíz vagy, dinamikus és kiváló kommunikátor
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
Mit ajánlunk számodra?
- Hosszú távra tervezhetsz velünk, hiszen folyamatosan növekvő cégünk stabil és kiszámítható munkahelyet biztosít számodra
- Egy vidám és támogató közösség tagja lehetsz, ahol modern munkaeszközök és szakértő kollégák támogatják és segítik a munkádat
- Mindennapjaidat igyekszünk kellemesebbé tenni, ezért a munka mellett eltöltött kávészünetek és pihenők alkalmával modern, babzsákokkal felszerelt közösségi tereinkben korlátlan kávéfogyasztás, valamint a saját termékeinkből válogatott sortiment vár rád
- Hetente 2 nap Home Office lehetőséget biztosítunk, hogy rugalmasan tervezhetőek és kényelmesek legyenek a munkaheteid
- Modern, világos és növényekben gazdag központi irodaházunkban, inspiráló környezetben végezheted a napi munkád akár kedvenc négylábúd társaságában, hiszen kutyabarát munkahely vagyunk
- Munkatársainknak ingyenes sportolási és wellness lehetőséget biztosítunk budapesti fitnesztermünkben (konditerem, crossfit terem, boxring, szauna, sószoba)
Állás, munka területe(i):
- Marketing, Média, PR
- Kommunikáció és PR
Mire számíthatsz, miután jelentkeztél?
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése