Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Állás részletei
-
Cég neve
Creditforte Kft.
-
Munkavégzés helye
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
-
Egyéb juttatások
- Céges autó
- Mobiltelefon
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Headset
-
Elvárások
- Angol alapfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
Telefonos munkában, azon belül elsősorban B2B szolgáltatás és/vagy termékértékesítésben tapasztalattal rendelkező kollégákat keresünk. Ha te vagy a mi emberünk, akkor abban az esetben sem zárkózunk el a közös munkától, ha telefonos tapasztalatodat más területen szerezted, és/vagy inkább megbízási szerződéses konstrukcióban, (ez esetben óradíjas elszámolással) távoli munkaállomásról (saját székhelyen, illetve home officeban - így gyakorlatilag az ország bármely területéről) szeretnél velünk dolgozni.
Elvárások
Ami a napi munkád során rád vár…
- Bevezető képzésen, valamint folyamatos utánképzéseken való részvétel (online)
- Hívásvezérlő rendszerünk által tárcsázott számokon kapcsolt vállalkozások vezetőivel való kapcsolatfelvétel, az értékesíteni kívánt termékhez, illetve szolgáltatáshoz kapcsolódó igények felmérése
- Juniorként online találkozók leszervezése a senior kollégák részére
- Seniorként a teljes értékesítési folyamat koordinációja
- Utómunka, naplózás, adminisztráció, illetve termináció, státusz meghatározása, riasztás-állítás a beszélgetések kimenetelétől függően.
- Elvárt átlagos kontaktszám 10 db per óra
Ideális jelölt vagy számunkra, amennyiben…
- jó kommunikációs készségekkel rendelkezel, amellyel könnyen átjutsz a központi telefonszámoktól a döntéshozóig (cégtulajdonos, ügyvezető, pénzügyi vezető)
- különbséget tudsz tenni az üzleti/üzleties kommunikáció és a magánszférában használatos nyelvezet között (nem magánszemélyeknek értékesítünk)
- empatikusan bánsz ügyfelekkel, gyorsan és hatékonyan tudod kezelni a kérdéseiket, ügyeiket
- sikerként éled meg, ha egy problémát megoldasz és segítesz másoknak, de elfogadod, hogy a fő mérőszám megbízóink számára a lebonyolított hívások száma, valamint a ténylegesen eladott szolgáltatások/termékek volumene, értéke
- kellően határozott és megbízható vagy, valamint felelősségteljesen végzed a munkád
- legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- a számítógépet magabiztosan, felhasználói szinten használod
- nem idegenkedsz a call center software, és ehhez kacsolódóan a headset használatától
- elfogadod, hogy a beszélgetéseidet minden esetben rögzítjük, és az alkalmanként visszahallgatjuk, elemezzük
- ha 30-ből 29 esetben nem fogsz tudni célba érni, azt nem 29 elutasításként, hanem 1 sikerként tudod megélni
Előnyt jelent
Nem feltétel, de nagyon örülünk, ha…
- dolgoztál már Contact Centerben
- van telesales, vagy személyes értékesítési tapasztalatod
- előny, ha pénzügyi szolgáltatás közvetítői vizsgával rendelkezel
- idegen nyelven (angol, illetve környező országok) is tudsz dolgozni
- felsőfokú tanulmányaidat kommunikáció, pénzügyi, vagy informatikai területen folytattad/folytatod
- részt vettél értékesítői képzése(ke)n, ezen belül tudod, hogy mi fán terem a hideghívás
- dolgoztál már nagyvállalati, illetve multinacionális környezetben is, de nem áll tőled távol a KKV-k világa sem
- jártas vagy az írásbeli üzleti levelezésben is
Amit kínálunk
Amit mi biztosítunk…
- betanítás (Zoom és Budapest)
- nívós termékpaletta, kellő mennyiségű és minőségű feladat, illetve munkalehetőség (jelenleg elsősorban rendszerinformatikai, IT üzemeltetési szolgáltatások, valamint saját követeléskezelési szolgáltatásunk értékesítése lesz a feladatod)
- technológia
- headset (kivéve a rendelkezésre állásos szerződéseket)
Amit (kizárólag távoli, megbízásos jogviszony esetén) neked kell biztosítani…
- stabil, megfelelő minőségű, biztonságos internet hozzáférés
- munkára alkalmas munkaállomás (PC, Notebook; Microsoft vagy Apple)
- intim, nyugodt, zajmentes munkakörnyezet (másokkal megosztott kollégiumi szoba pl. nem megfelelő)
- a betanítás után sikeres vizsga (teszt) abszolválása
Munkaidő, illetve szolgáltatási időrend…..
- Budapesten, alkalmazotti jogviszonyban: teljes munkaidős állás (H-P, 9.00-17.30 - fél óra ebédszünet biztosításával)
- Megbízásos, vagy szerződéses jogviszonyban havi 80/120/160 óra megbeszélés szerint
Díjazás…
- Alkalmazotti jogviszonyban (csak Budapesten):
- Teljes munkaidőben bruttó 400.000 Ft per hó.
- Megbízásos, óradíjas jogviszonyban (home office, egész ország területéről):
- Bruttó 2.400 Ft per teljesített óra
- Szerződéses jogviszonyban, számla ellenében (home office, egész ország területéről):
- 2.700 Ft (+ ÁFA) per szolgáltatott óra
Előmeneteli lehetőség:
- Legsikeresebb kollégáinknak fél éven belül account manageri pozíciót ajánlhatunk, amely az alábbi lehetőségekkel jár:
- Szakosodás egyes szolgáltatási területre, vagy megbízóra
- Célprémium/provízió a kezelt ügyfélkörtől származó bevételek alapján
- Cégautó, illetve üzemanyagelszámolás lehetősége
- Céges mobiltelefon saját célú használati lehetőséggel
- Aktív részvétel a cég értékesítési és marketing stratégiájának alakításában
Céginformáció
A Creditforte Kft. 2009-ben óta működő, stabil hátterű vállalkozás, mely a contact center szolgáltatások területén igen rövid idő alatt jelentős szereplővé nőtte ki magát. Ha szeretsz telefonálni, emberekkel foglalkozni, ismered az üzleti nyelvet, kellő kitartással, empatikus hozzáállással és jó kommunikációs készséggel rendelkezel, akkor ez a munka neked szól.
Jelentkezés módja
Bemutatkozásodat fényképes önéletrajzod kíséretében a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése