Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Szereted az értékesítést és jól mozogsz az üzleti világban? Akkor ez a lehetőség Neked szól!
Partnerünk, egy több mint 30 éve, országos lefedettséggel működő, komplex szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely a vagyonvédelem és az épületüzemeltetés területén meghatározó szereplő a hazai piacon.
Folyamatos innovációval, stabil háttérrel és hosszú távú partneri kapcsolatokkal keresik új, motivált munkatársukat az alábbi pozícióba:
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
Partnerünk, egy több mint 30 éve, országos lefedettséggel működő, komplex szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely a vagyonvédelem és az épületüzemeltetés területén meghatározó szereplő a hazai piacon.
Folyamatos innovációval, stabil háttérrel és hosszú távú partneri kapcsolatokkal keresik új, motivált munkatársukat az alábbi pozícióba:
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
Feladatok
- Az értékesítési stratégia elkészítése, értékesítési politika kialakítása
- Éves értékesítési tervezés
- Az üzleti tervszámok megvalósítása
- A gazdasági és üzleti környezettel kapcsolatos szakmai elemzések elkészítése, a Management döntéseinek előkészítése
- A célpiac új szereplőivel (elsősorban multinacionális vállalatokkal) üzleti kapcsolat kiépítése
- Tenderek folyamatos figyelése, részvétel a tendereken
- Üzleti ajánlatok elkészítése, eredmény és költségkalkulációk elkészítése
- Üzletkötések
- Kapcsolattartás az üzleti partnerekkel
- Havi, negyedéves éves beszámolók elkészítése
Elvárások
- Felsőfokú végzettség (gazdasági, üzleti, kereskedelmi, marketing vagy menedzsment)
- 3–5 év szakmai tapasztalat értékesítés, üzletfejlesztés vagy account management területen
- Középfokú angol nyelvismeret
- Jó kommunikációs és érdekérvényesítő képesség
- Proaktív, vevőközpontú hozzáállás
- Kiemelkedő problémamegoldó készségek
- Rugalmas, és a munkaterhelést jól kezelő személyiség
- Magabiztos MS Office használat (Word, Excel, Powerpoint)
Juttatások
- Főállású alkalmazotti munkaviszony
- Változatos munkakör
- Feladatokkal arányos, versenyképes fizetés
- Szolgálati gépkocsi, laptop, mobil
- Emberközpontú munkáltatói szemlélet
- Munkakezdés: Azonnal
- Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület
Előnyt jelent
- Multinacionális környezetben szerzett B2B értékesítési tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése