Állás részletei
-
Cég neve
DSV Hungária Kft.
-
Munkavégzés helye
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
DSV Hungária Kft.
Business Controller
Business Controller
Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és a tanulás lehetősége?
Akkor megtaláltál minket!
Csatlakozz a DSV-hez, ahol
- egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
- a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
- a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
- a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.
Milyen feladatokat látsz el nálunk?
- pontos, könnyen értelmezhető riportokat/elemzéseket készítesz, határidőre,
- elemzed a pénzügyi eredményeket; heti/havi/adhoc riportok készítésével magyarázatot szolgáltatsz,
- tény-terv elemzést készítesz, vizsgálod az eltéréseket,
- a regionális értékesítési és teljesítmény riportokat elemzed, megérted az összefüggéseket, a kockázatokat azonosítod, megoldásokra teszel javaslatot; az eredményeket bemutatod a menedzsment számára,
- rendszeres/ad hoc üzleti elemzéseket készítesz, ezzel támogatod az üzleti döntéseket,
- tény-terv elemzéseket készítesz, megvizsgálod és nyomon követed a jelentős eltéréseket az érintett érdekelt felek bevonásával,
- részt veszel a pénzügyi és operatív tervezésben,
- ismered és figyelemmel kíséred az üzleti eredményeket és a tervezés alapjául szolgáló számviteli szabályokat,
- részt veszel a havi és éves zárási folyamatokban,
- folyamatosan törekszel a folyamatok automatizálására annak érdekében, hogy minél pontosabb adatokat tudjál biztosítani a lehető leggyorsabb módon.
Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:
- már szereztél 3 év kontrolling tapasztalatot,
- közgazdasági/számviteli/pénzügyi felsőfokú végzettséged van,
- kommunikációs szinten használod az angol nyelvet,
- haladó O365 ismerettel rendelkezel,
- felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság és pontosság jellemez,
- kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkezel.
Ami a pozíció betöltéséhez előnyt jelent:
- IFRS ismerete
Miért minket válassz?
- modern, könnyen megközelíthető irodánk van,
- jó hangulatban, összetartó csapatban dolgozunk,
- stabil, tőkeerős háttérrel rendelkező multi részeként működünk,
- a fizetésedet a már meglévő szakmai tapasztalatod alapján tárgyaljuk meg,
- SZÉP kártya juttatást nyújtunk,
- AYCM hozzájárulást adunk,
- jelenleg heti 2 nap Home Office lehetőséget biztosítunk,
- lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg.
Állás, munka területe(i):
- Pénzügy, Könyvelés
- Kontrolling
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése