DSV Hungária Kft. logo

Business Controller

Állás részletei

  • Cég neve

    DSV Hungária Kft.

  • Munkavégzés helye

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

DSV Hungária Kft.

Business Controller


Business Controller

Fontos számodra a stabil nemzetközi háttér, ugyanakkor a családias környezet, ahol odafigyelünk rád és megmutathatod magad? Számít neked a fejlődés és a tanulás lehetősége?
Akkor megtaláltál minket!

Csatlakozz a DSV-hez, ahol
 
  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz - a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
  • a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.

Milyen feladatokat látsz el nálunk?

  • pontos, könnyen értelmezhető riportokat/elemzéseket készítesz, határidőre,
  • elemzed a pénzügyi eredményeket; heti/havi/adhoc riportok készítésével magyarázatot szolgáltatsz,
  • tény-terv elemzést készítesz, vizsgálod az eltéréseket,
  • a regionális értékesítési és teljesítmény riportokat elemzed, megérted az összefüggéseket, a kockázatokat azonosítod, megoldásokra teszel javaslatot; az eredményeket bemutatod a menedzsment számára,
  • rendszeres/ad hoc üzleti elemzéseket készítesz, ezzel támogatod az üzleti döntéseket,
  • tény-terv elemzéseket készítesz, megvizsgálod és nyomon követed a jelentős eltéréseket az érintett érdekelt felek bevonásával,
  • részt veszel a pénzügyi és operatív tervezésben,
  • ismered és figyelemmel kíséred az üzleti eredményeket és a tervezés alapjául szolgáló számviteli szabályokat,
  • részt veszel a havi és éves zárási folyamatokban,
  • folyamatosan törekszel a folyamatok automatizálására annak érdekében, hogy minél pontosabb adatokat tudjál biztosítani a lehető leggyorsabb módon.

Ami a pozíció betöltéséhez szükséges:

  • már szereztél 3 év kontrolling tapasztalatot,
  • közgazdasági/számviteli/pénzügyi felsőfokú végzettséged van,
  • kommunikációs szinten használod az angol nyelvet,
  • haladó O365 ismerettel rendelkezel,
  • felelősségteljes munkavégzés, megbízhatóság és pontosság jellemez,
  • kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkezel.

Ami a pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

  • IFRS ismerete

Miért minket válassz?

  • modern, könnyen megközelíthető irodánk van,      
  • jó hangulatban, összetartó csapatban dolgozunk,
  • stabil, tőkeerős háttérrel rendelkező multi részeként működünk,
  • a fizetésedet a már meglévő szakmai tapasztalatod alapján tárgyaljuk meg,
  • SZÉP kártya juttatást nyújtunk,
  • AYCM hozzájárulást adunk,
  • jelenleg heti 2 nap Home Office lehetőséget biztosítunk,
  • lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg.

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling

Álláshirdetés jelentése