GRANTIS Hungary Zrt. logó

Business Analyst – Digital Process & Product Development

Állás részletei

  • Cég neve

    GRANTIS Hungary Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1061 Budapest, Paulay Ede utca 65.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok


Pozíció célja
A Business Analyst feladata, hogy összekösse az üzletet és a digitális megvalósítást: feltérképezze, leegyszerűsítse és értékalapúan újratervezze a belső folyamatokat, majd ezekre digitális megoldásokat és termékkoncepciókat dolgozzon ki. Kulcsszereplő a backoffice és az üzletfejlesztés közötti híd szerepében, aki segít a cég működését adat-, folyamat- és felhasználó központúan fejleszteni.

Fő feladatok és felelősségi körök

Folyamatelemzés és fejlesztés
  • Üzleti folyamatok feltérképezése (AS-IS) és újratervezése (TO-BE) lean és value-stream szemlélettel
  • Folyamatok dokumentálása (swimlane, journey map, impact mapping stb.)
  • Szűk keresztmetszetek, manuális lépések, hibapontok azonosítása
  • Automatizációs, digitalizációs és hatékonyságnövelő javaslatok kidolgozása
 
Digitális termékfejlesztés
  • Belső rendszerekre (pl. CRM, szerződéskezelés, jutalékmodul) új funkciók vagy fejlesztések koncepciójának kidolgozása
  • Felhasználói igények és üzleti célok alapján MVP-koncepciók és „product briefek” készítése
  • Rendszer- és folyamatváltozások specifikálása, user story-k és acceptance criteria írása
  • Együttműködés fejlesztőkkel és üzleti tulajdonosokkal
  • Tesztelési szcenáriók előkészítése, UAT támogatás
 
Adat- és értékalapú működés támogatása
  • AI- és automatizációs lehetőségek (n8n, Power Automate, Copilot stb.) feltérképezése
  • Folyamatfejlesztések hatásának mérése KPI- és SLA-szinten

Elvárások


 Hard skillek / szakmai kompetenciák
  • Minimum 3–5 év tapasztalat business analyst / product owner / process analyst szerepben
  • Folyamatmenedzsment: value stream mapping, lean szemlélet
  • Digitális termékfejlesztés: MVP-gondolkodás, agilis keretrendszerek (Scrum / Kanban)
  • Dokumentáció és specifikáció: user story, acceptance criteria, process flow
  • Toolhasználat: Jira, Confluence, Miro, Lucidchart, Notion, Excel/Sheets, Power BI (alapszinten)
  • Automatizációs / integrációs tapasztalat (pl. Power Automate, n8n, Zapier, API-alapú gondolkodás)
  • Adatértés és logikai modellezés: képes adatfolyamokat, táblakapcsolatokat, riportigényeket definiálni
  • AI-toolok tudatos használata: workflow-tervezés, adatelemzés, tartalom- és riportgenerálás

Soft skillek / kulcskompetenciák
  • Strukturált gondolkodás – komplex üzleti folyamatok egyszerűsítése
  • Rendszerszemlélet – látja az összefüggéseket az operáció, pénzügy, IT és compliance között
  • Kommunikációs híd szerep – képes közérthetően kommunikálni technikai és üzleti szereplőkkel
  • Empátia és felhasználóközpontúság – megérti a tanácsadói, ügyviteli és ügyféloldali igényeket
  • Tulajdonosi szemlélet – nem csak elemzi, hanem előreviszi a fejlesztéseket
  • Kíváncsiság és önfejlesztés – nyitott új digitális eszközökre, AI-ra, automatizációra
  • Precizitás és következetesség – stabil dokumentációs és nyomonkövetési fegyelem

Amit kínálunk

  • stabil háttér
  • versenyképes jövedelem
  • emberközpontú cégkultúra
  • céges kockázati életbiztosítás
  • kedvezményes egészségbiztosítás
  • hibrid munkavégzés lehetősége igény szerint
  • munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása, igény szerint saját eszköz használatának lehetősége
  • kutyabarát iroda
  • változatos for fun programok igény szerint (kirándulások, társasjáték partyk)

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Grantis Hungary Zrt. 2014 óta segít eligazodni a pénzügyek világában. Független tanácsadóként eddig több tízezer ügyfélnek mutattunk utat a megtakarítás, vagyonkezelés, hitelfelvétel, valamint a vagyon- és életbiztosítás területén.
Hiszünk abban, hogy minden élethelyzetre létezik átlátható, közérthető és felelős pénzügyi megoldás — ma már szinte nincs olyan kihívás, amelyre ne tudnánk szakértő támogatást adni.  Célunk a valódi megoldások nyújtása azért, hogy ügyfeleink hosszú távú biztonságban, tudatos döntésekkel építsék a jövőjüket.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold a fényképes önéletrajzod! Köszönjük!

Álláshirdetés jelentése