Trenkwalder logo

BPO Service Delivery Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Trenkwalder

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Trenkwalder
Szeretnéd egy piacvezető HR szolgáltatónál kamatoztatni meglévő tudásod, ahol egy profi csapat tagja lehetsz?

A Trenkwalder Cégcsoport budapesti, központi irodájába BPO Service Delivery Manager kollégánkat keressük - Gyártás/termelés üzletágunkba.

BPO Service Delivery Manager

Főbb feladatok, munkák:

  • Gyártás/termelési üzletág teljeskörű managelése
  • Aktív együttműködés cégen belül a társosztályokkal (pl. Sales)
  • Döntéselőkészítő anyagok kidolgozása, prezentációk megtartása
  • BPO termékfejlesztésben való részvétel, valamint digitális működés meghonosítása
  • Kapcsolattartás meglévő és leendő partnerekkel
  • Ajánlatok készítése, meglévő szerződések módosítása és új szerződések megkötése
  • BPO területhez tartozó irodák eredményes működtetése
  • A BPO területhez kapcsolódó fejlesztések megvalósítása
  • Prioritások felállítása és stratégiai célok megvalósítása
  • Teljesítményértékelés, fluktuáció alacsonyan tartása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • HR szolgáltatások ismerete, a kapcsolódási pontok megértése
  • Legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat
  • Projektvezetési és szolgáltatásnyújtási/fejlesztési módszertani ismeretek
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs képesség
  • Gyártás/termelésben való jártasság (szakirányú végzettség előny)
  • Piaci igények felmérése, ismerete
  • B kategóriás jogosítvány
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • „Can do” attitűd, proaktív értékesítési szemlélet

Amit kínálunk:

  • Nemzetközi, piacvezető vállalat tagja lehetsz
  • Hibrid munkavégzés (home office+irodai munkavégzés+külső helyszíni bejárások)
  • Teljeskörű juttatási csomagban részesülhetsz (fix alapbér, teljesítményalapú jutalék, cafeteria)
  • Modern munkavégzési eszközöket használhatsz (mobiltelefon, laptop, saját céges autó)
  • Igényes, ízléses, komfortos iroda és hangulatos légkör vár
  • Modern, digitális betanulási tervet biztosítunk
  • Lehetőség rendszeres közösségi, sport és csapatépítő programokon való részvételre

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető

Álláshirdetés jelentése