PÉNZESŐ EURÓPA Kft. logó

Biztosítási vezető tanácsadó

Állás részletei

  • Cég neve

    PÉNZESŐ EURÓPA Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1092 Budapest
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állás leírása

Feladatok

  • Ügyfelek biztosítási igényeinek felmérése, kockázati profil elemzése és személyre szabott javaslatok készítése
  • Biztosítási termékek bemutatása, ajánlattétel és szerződések előkészítése, megkötése
  • Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel, új ügyfelek felkutatása, tanácsadás az ügyfél számára legelőnyösebb megoldásokkal
  • Adminisztratív teendők: szerződéskezelés, dokumentáció, díjszámítás, riportolás, kötvény módosítások kezelése
  • Piaci és jogszabályi változások követése, biztosítási termékek ismerete és folyamatos képzésen való részvétel
  • Együttműködés biztosítótársaságokkal, alkuszokkal és más pénzügyi szakértőkkel az ügyfelek optimális kiszolgálása érdekében

Elvárások

  • Felsőfokú (gazdasági vagy pénzügyi) vagy középfokú végzettség , előny releváns tapasztalat a biztosítási szektorból 
  • Kiemelkedő kommunikációs, tárgyalási és ügyfélközpontú készségek, empátia, bizalomépítés képessége
  • Erős szervezőképesség, önállóság, precizitás, időmenedzsment, analitikus gondolkodás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel,Word,CRM vagy biztosítási rendszerek használata
  • Motivált, céltudatos, és teljesítményorientált hozzáállás

Előnyt jelent

1. Magas szintű ügyfélorientáltság és empátia

A biztosítási tanácsadói szerepben kulcsfontosságú elnyerni az ügyfelek bizalmát és igényeiket valódi megértéssel kezelni. A jól megmutatkozó empátia, meghallgatási képesség és ügyfélorientáltság (partner‑központúság) komoly előnyt jelent.

2. Megbízhatóság, precizitás és felelősségtudat

A szerződéskötések, adminisztráció és kárügyek kezelése pontos, felelős munkavégzést igényel. Gyors reakcióképesség, részletek iránti figyelem és etikus hozzáállás mind alapvető elvárás.

3. Kommunikációs és prezentációs készségek

Hatékony bemutatók, tárgyalási technikák, meggyőző erejű kommunikáció mind segítik az ügyfelek meggyőzését és az ajánlatok elfogadását. Szóban és írásban egyaránt fontos ezek magas szintje.

4. Rendszerszemléletű és analitikus gondolkodás

A piaci kínálat, jogszabályi változások és biztosítási termékek elemzése igényel rendszerszerű gondolkodást, logikus problémamegoldást és analitikus készségeket.

5. Alkalmazkodóképesség és rugalmasság

A dinamikusan változó biztosítási piacon való helytálláshoz fontos a gyors alkalmazkodás, nyitottság az új prioritásokra és multitasking képességek.

6. Önálló munkavégzés és motiváció

Saját célok meghatározása, önmenedzsment, belső hajtóerő – gyakran teljesítmény alapú jövedelemszerzés esetén ez különösen előnyt jelent.

7.Vállalkozói szemlélet 

Amit kínálunk

1. Versenyképes, teljesítmény orientált kompenzáció
  • Alap bér bruttó formában, teljesítmény alapú jutalék elszámolás havi elszámolás mellet 
  • Teljesítményalapú prémium vagy bónusz


2. Exkluzív juttatások és hosszú távú ösztönzők
• Hűségjutalom: 3 év után egyszeri pénzügyi elismerés a lojális munkavállalóknak .


3. Rugalmas és modern munkakörnyezet
• Rugalmas munkaidő vagy hibrid/home office lehetőség, hogy a szakértő egyensúlyban tarthassa a munkát és magánéletet – ma már alapelvárássá váló juttatás .
• Szakmai továbbképzési lehetőségek, konferenciák, tanfolyamok támogatása: hosszú távon motivál és frissen tartja a szakértők tudását .
.
 

Céginformáció

Több mint 10 éve alapított magyar tulajdonú vállakozás melynek a fő profilja biztosítási és hitel termékek értékesítése és menedzselése.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva fényképes önéletrajz és motivációs levél csatolásával. 

Álláshirdetés jelentése