Risk Plusz Biztosítási Alkusz Kft. logo

Biztosítási adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Risk Plusz Biztosítási Alkusz Kft.

  • Munkavégzés helye

    1065 Budapest, Nagymező utca 3.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Lakossági biztosítási ajánlatok készítése,
  • Beérkezett ajánlatok és ügyféladatok rögzítése, feldolgozása,
  • Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, levelezés
  • Saját adatbázis, nyilvántartások kezelése, karbantartása

Elvárások

  • Legalább érettségivel rendelkezel,
  • Biztosítási, adminisztrációs területen szereztél már tapasztalatot,
  • Felhasználói szinten használod az MS Office programokat,
  • Munkádat az önállóság mellett a precízség és pontosság jellemzi,
  • Rendelkezel az adminisztratív feladatokhoz szükséges türelemmel és
    monotonitástűréssel.

Amit kínálunk

  • Megbízható, stabil, családias környezetben tevékenykedhetsz,
  • Önálló, felelősségteljes feladatokkal várunk,
  • Jól megközelíthető, központi helyen dolgozhatsz Budapest szívében,
  • Rugalmas munkarendet kínálunk,

Céginformáció

30 év biztosítási tapasztalattal rendelkező alkuszcég keresi legújabb tagját bővülő csapatába, adminisztrációs munkakörbe. Cégünk fejlődése az elmúlt 12 évben töretlen. Ezen növekedés új szakaszához keresünk egy olyan kollégát, aki a céggel együtt fejlesztené saját szakmai tudását is.

Jelentkezés módja

Amennyiben szívesen lennél tagja csapatunknak, jelentkezz!


Álláshirdetés jelentése