FaceKom Services Zrt. logo

Biztonsági tisztviselő

Állás részletei

  • Cég neve

    FaceKom Services Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1052 Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Magyar anyanyelvi szint
    • 5-10 év tapasztalat
    • Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • információbiztonsági célok meghatározása, javaslatok részletes kidolgozása, előterjesztése;
  • kapcsolattartás a hatóságokkal és jogszabályban előírt szervezetekkel;
  • a biztonsági tisztviselőnek folyamatosan figyelemmel kell kísérnie az előző pontban említett szervezetek által kiadott riasztásokat és gondoskodnia kell a rendszerre vonatkozó megfelelő elleni intézkedésekről és válasz lépésekről.
  • kockázatfelmérés végrehajtása;
  • részletes intézkedési terv kidolgozása;
  • információbiztonsági képzések, követelmények és elvárásoknak, illetve az érintett szerepköröknek megfelelő tananyagainak kidolgozása, előadása, az elsajátítás mérése;
  • incidenskezelés: A beérkezett jelentés az esemény kivizsgálása és dokumentálása.A biztonsági tisztviselőnek jelentenie kell az eseményt a jogszabályban meghatározott hatóságoknak. Tájékoztatást és segítséget nyújt a rendszer felhasználóinak az információbiztonsági incidensek észlelése, kezelése és jelentése terén;
  • üzletmenet-folytonossági és katasztrófa-elhárítási események kezelésének koordinálása;
  • üzletmenet-folytonossági és katasztrófa-elhárítási tesztek tervezése, a végrehajtás koordinálása, az eredmények dokumentálása, jelentés készítése és előterjesztése;
  • jogosultság kezelés; 
  • műszaki konzultáció:  a szervezet információs rendszerei között minden új kapcsolat kialakítása előtt a kapcsolat létrehozásának felülvizsgálata és jóváhagyása; változás-felügyelet; a kötelező, jóváhagyott szolgáltatások, portok és protokollok nyilvántartása, a nyilvántartás karbantartása; vezeték nélküli hozzáférés technikai megvalósításának kidolgozása, a felhasználás feltételeinek, korlátjainak, valamint az engedélyezési folyamatok kialakítása; az üzemeltetési eljárások megfelelőségének rendszeres, legalább évenkénti felülvizsgálata; közreműködés a naplózási rendszer, a naplózandó események körének, illetve a riasztási rendszer kialakításában; rendszer- és biztonsági tesztek felügyelete, eredmények jóváhagyása;
  • dokumentum felülvizsgálat: szabályozó dokumentumok teljeskörű, éves, illetve nagyobb változások vagy események miatt eseti felülvizsgálata, aktualizálása, a szükséges módosítások elvégzése és kiadásra előkészítése; kockázatfelmérési- és elemzési módszertanok karbantartása; üzletmenet-folytonossági és katasztrófa elhárítási tervek kialakítása, karbantartása; engedélyezett szoftverek nyilvántartása és a nyilvántartás karbantartása;
  • belső ellenőrzések; 
  • a független belső auditok koordinálása és segítése;
  • külső auditok koordinálása, lebonyolítása, segítése;
  • helyesbítő tevékenységek koordinálása és a végrehajtás felügyelete;
  • az ISMS teljesítménymérés, a tervezés és a működtetési folyamat eredményeinek (kimeneteinek) alapján fejlesztési lehetőségek kidolgozása és előterjesztése.
  • rendszerek és fejlesztések folyamatos ellenőrzése a teljes életciklus alatt, már a tervezés kezdetétől, hogy a specifikációk beszerzést vagy fejlesztést megelőző és időközben változó megfelelőségének ellenőrzését, konkrét biztonsági és kontroll funkciók meghatározását, kibővítését és ezek fejlesztésének ellenőrzését és véleményezését el tudja végezni.

Elvárások

  • Legalább 5 év tapasztalat az információ biztonság területén.
  • Kiváló ismeretek az informatikai rendszerek biztonságában és az adatvédelmi előírásokban.
  • Kiváló problémamegoldó és kommunikációs készségek.
  • Szakirányú diploma az informatika vagy információ biztonság területén.

Amit kínálunk

  • A kreatív ötleteket mindig támogató innovatív és bővülő szervezet, a véleményedre mindig nyitott vezetőség.
  • A munka és magánélet egyensúlya.
  • Tanulási, fejlődési lehetőség, támogató környezet.
  • Modern munkakörnyezet, kiváló megközelíthetőséggel.
  • Irodai munkavégzés kiegészítve home office lehetőségével
  • Versenyképes jövedelem.

Céginformáció


Cégünk saját fejlesztésű, piacvezető terméke, a FaceKom Ügyfélazonosítás és Elektronikus Aláírás Szoftvercsomag valós és nem valós idejű ügyfél-azonosítást, valamint online szerződéskötéshez, bizalmi szolgáltatásként elektronikus aláírást biztosít az ügyfelek számára. Az ügyfeleink a teljes banki és biztosítási szektort lefedik.
A FaceKom várja új munkatársát a következő, nagy, magas IT biztonsági szintű projektjében való részvételhez a következő pozícióba:

Jelentkezés módja

,,Jelentkezés" gombra kattintva kérem küldje el a magyar nyelvű önéletrajzát! 

Álláshirdetés jelentése