OBI Hungary Retail Kft. logo

Beszerzést támogató asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    OBI Hungary Retail Kft.

  • Munkavégzés helye

    1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

OBI Hungary Retail Kft.

Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.
Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!

#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
 

Főbb feladatok, munkák

  • Az OBI termékválasztékának rögzítése és karbantartása sajátfejlesztésű OBI-s rendszerekben
  • A termék törzsadatok lekérdezése és előkészítése, valamint átvitele az OBI törzsadatrendszerbe
  • A termék törzsadatok folyamatos karbantartása
  • A szortimenttel kapcsolatos termékdokumentumok bekérése
  • Az országos promóciós és aktiválási folyamatok támogatása
  • Folyamatos kapcsolattartás a helyi és nemzetközi beszerzési és beszerzést támogató osztályokkal, az áruházak munkatársaival, valamint az OBI beszállítóival
  • A beszerzést támogató adminisztratív feladatok ellátása
  • Riportok készítése

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel és érdeklődsz a kiskereskedelem iránt
  • Rutinosan kezeled az MS Office programokat, különösen az Excelt
  • Legalább középfokú aktív angol nyelvtudással rendelkezel - magabiztos vagy szóban és írásban egyaránt
  • Affinitásod van a folyamatokhoz és a  monotonitástűrést igénylő  feladatokhoz
  • Megbízható vagy és képes vagy precízen, önállóan, a határidőket betartva dolgozni
  • Jól kommunikálsz, és tudsz csapatban dolgozni

Amit kínálunk

  • AYCM (All You Can Move)
  • Cafeteria
  • Bérlet támogatás
  • Céges laptop
  • Céges rendezvények
  • Céges mobil
  • EAP (Employee Assistance Program)
  • Egészségbiztosítás
  • Gyümölcs nap
  • Home Office
  • Dolgozói vásárlói kedvezmény
  • Tréningek és továbbképzések
  • Parkolási lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Egészségügy, Gyógyszeripar
  • Egészségügyi asszisztens

Jelentkezés módja

Érdeklődsz? Kattints a jelentkezés gombra!

Ha bármi kérdésed van írj nekünk emailt:  


Álláshirdetés jelentése