Állás részletei
-
Cég neve
HungaroControl Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest XVIII. kerület
-
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- >10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Beszerzési osztályvezető
Érdekel a repülés világa? Szeretnél egy innovatív, stabil hátterű vállalat tagja lenni? A több mint 700 főt foglalkoztató HungaroControl Zrt. világszínvonalú szolgáltatást nyújtó, tudásintenzív, kutatás-fejlesztésre nagy hangsúlyt helyező cég, mely a teljes magyar légtérben és a Koszovó feletti magas légtérben irányítja a repülőgépeket és garantálja azok biztonságos közlekedését. Beszerzési osztályvezető pozícióba keressük leendő munkatársunkat, aki nyitott, lendületes személyiség és szívesen tartozna egy stabil, de folyamatosan fejlődő, nemzetközi környezetű és különleges, hazánkban egyedülálló iparágban működő vállalathoz. Téged keresünk, ha úgy érzed értékteremtő csapatjátékos vagy, nem okoz gondot, hogy egyszerre több szálat tarts a kezedben és elfogadod, hogy szabályozott környezetben dolgozunk.
A munkakörhöz tartozó feladatok:
- A beszerzési osztályvezető irányítja, felügyeli mind a közbeszerzési eljárásokat, mind pedig az operatív beszerzéseket.
- End-to-end szemlélet alapján felel a HC összes beszerzésének irányításáért, a beszerzést indító szakterületeket (műszaki, humán, kommunikáció, stb) ügyfélközpontú szemlélettel a teljes folyamatban „lead”-ként támogatja.
- Felelős a biztosítások (légi felelősség, all risk, stb.) kezeléséért
- Elkészíti az éves beszerzési tervet, nyomon követi annak megvalósulását;
- Felsővezetői, igazgatósági, tulajdonosi anyagokat előkészíti és prezentálja;
- Kapcsolatot tart a Közbeszerzések Tanácsával és a Döntőbizottsággal, valamint közbeszerzési tanácsadóval
- Irányítja az eszközselejtezést és hasznosítást;
- Biztosítja a Társaság feladatai ellátáshoz szükséges központi raktár áruátvételi feladatokat, valamint vámügyi és tárolási tevékenységeket;
- Felelős az osztály megfelelő működéséért: szervezeti felépítés, információáramlás és megosztás, people menedzsment (teljesítmény-menedzsment, tehetségmenedzsment, utánpótlás nevelés)
A munkakör betöltéséhez szükséges ismeretek és feltételek:
- Felsőfokú szakirányú végzettség,
- Pénzügyi gondolkodás, jó rendszerszemlélet, erős logikai készségek
- Legalább 10 éves szakmai tapasztalat és legalább 5 éves középvezetői munkakörben szerzett tapasztalat,
- Change menedzsment készségek, tapasztalat vezetői-HR kérdésekben
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Szolgáltatási szemlélet, ügyfélközpontú gondolkodás
- Pontos, precíz munkavégzés.
- Erős folyamat- és projektszemlélet
Amit kínálunk:
- versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások;
- folyamatos képzési, fejlődési lehetőség;
- innovatív technológiák használata;
- kulturált munkakörnyezet;
- otthoni munkavégzés lehetősége;
- felelősségteljes és kihívást jelentő munka.
Munkavégzés helye: Budapest XVIII. kerület
Jelentkezés módja
Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése