B+N Magyarország Kft. logó

Beszerzési operatív vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    B+N Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
A magyar tulajdonú B+N Magyarország Kft. több mint harmincéves fennállása alatt Magyarország egyik meghatározó létesítményüzemeltető cégévé nőtte ki magát, árbevétel és a létszám tekintetében jelenleg a legnagyobb facility menedzsment és takarítócég Magyarországon.

Hiszünk abban, hogy mindenkinek joga van az egészséges és élhető környezethez, mind otthon, mind a munkahelyeken is. Hivatásunk mindent megtenni ennek elérése és fenntarthatósága érdekében.
  • A beszerzési operatív tevékenységek irányítása és koordinálása.
  • A Beszerzési Team Leadek és csapataik szakmai vezetése, fejlesztése és támogatása.
  • A beszerzési folyamatok egységesítése és folyamatos fejlesztése.
  • A központi beszerzési irányelvek és szabályzatok operatív szintű betartása és betartatása.
  • Riportálás és adatszolgáltatás a Beszerzési vezető felé.
  • Szoros együttműködés a pénzügyi, műszaki, jogi és operációs területekkel.
  • Költségoptimalizálási és hatékonyságnövelő intézkedések kezdeményezése.
  • Szállítói teljesítmények és szerződések operatív nyomon követése.
  • Belső ügyfél elégedettség folyamatos mérése és javítása.
  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, műszaki vagy logisztikai területen);
  • Legalább 5-7 év releváns beszerzési tapasztalat, ebből min. 3 év vezetői pozícióban;
  • ERP-rendszerek (pl. SAP, Jira) és MS Office eszközök magas szintű ismerete;
  • Projektmenedzsment- és folyamatfejlesztési, optimalizálási tapasztalat;
  • Mélyreható beszerzési és ellátási lánc ismeretek;
  • Költség- és teljesítménymenedzsment készségek;
  • Riportálási és adatelemzési készségek;
  • Magas szintű tárgyalástechnikai készség és stakeholder-menedzsment;
  • Csapatmunkára és együttműködésre ösztönző működés;
  • Konfliktuskezelési és mediációs készségek;
  • Ügyfél- és szolgáltatásorientált hozzáállás.
  • Facility management, szolgáltatásvásárlási vagy műszaki beszerzési háttér;
  • Multikulturális, illetve mátrix szervezetben szerzett tapasztalat.
  • Fiatalos, professzionális környezet, jó hangulat;
  • Kihívást jelentő feladatok, szakmai fejlődési lehetőség;
  • Próbaidő után home office lehetőség;
  • Cafeteria;
  • Stabil nagyvállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződéssel.
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület, DC irodaház
Munkaidő: Teljes munkaidő

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, kattints a lenti Jelentkezés gombra!

Álláshirdetés jelentése