ÚJ HÁZ ZRT. logo

BESZERZÉSI ASSZISZTENS

Állás részletei

  • Cég neve

    ÚJ HÁZ ZRT.

  • Munkavégzés helye

    Győr-Moson-Sopron megye

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

ÚJ HÁZ ZRT.
Az ország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégcsoportjának központja
részére keresünk új munkatársat
BESZERZÉSI ASSZISZTENS
munkakörbe.

Szereted, ha a napjaid mozgalmasak? Sikerként éled meg, ha bíznak adminisztrációs és szervezési ügyességedben? Fontos számodra, hogy minőségi munkát adj ki a kezedből?
Ha így van, Téged keresünk!

BESZERZÉSI ASSZISZTENS

Olyan fontos feladatokat bíznánk Rád, mint

  • Beszerzők napi munkájának adminisztratív és szakmai támogatása;
  • a területhez és munkakörhöz tartozó feladatok nyilvántartási rendszerének kialakítása, önálló vezetése;
  • folyamatos kapcsolattartás, kommunikáció a beszállítóinkkal és partnereinkkel;
  • adatok begyűjtése, szerződések adminisztratív kezelése, elemzések készítése;
  • reklamációk kezelése, ügyfélkapcsolatok ápolása, egyeztetés a partnerekkel, beszállítókkal és vevőkkel;
  • az üzletág rendeléseinek kezelése, integrált rendszerben történő rögzítése;
  • tárgyalások/egyeztetések és találkozók adminisztrációs előkészítése, prezentációk és statisztikák, termék kommunikációk, szakmai anyagok elkészítése;
  • a munkatársak támogatása a megfogalmazott célok és kiadott feladatok határidőben és megfelelő minőségben történő teljesítésében;
  • a pozícióhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása.

Azt a munkatársat keressük, aki

  • Minimum középfokú végzettség és/vagy (preferáltan kereskedelmi vagy logisztikai) felsőfokú végzettség;
  • min. 1-2 éves hasonló, kereskedelmi és/vagy logisztikai és/vagy asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalat;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office);
  • magasfokú Microsoft Excel ismeret és használat (függvények magabiztos kezelése),
  • angol nyelvtudás (középfokú nyelvvizsga, vagy tárgyalóképes aktív nyelvhasználat).

Előnyt jelent, ha

  • Építőanyag kereskedelem területén szerzett szakmai tapasztalat;
  • a piaci környezet (gyártók és termékek) ismerete.

A fentiekért cserébe

  • Magyarország meghatározó építőanyag kereskedelmi cégénél igényes munkakörülmények között végezheted a munkádat.
  • Egy fiatalos, dinamikus csapat tagja lehetsz, ahol jó munkahelyi légkör, támogató vezetőség vesz körül.
  • Hagyjuk, hogy munkádat felelősségteljesen, önállóan végezd betanulás után. Kérdésed esetén pedig állunk rendelkezésedre.
  • Ambiciózus, dinamikusan fejlődő és folyamatosan bővülő vállalati környezetben tevékenykedhetsz.
  • Modern informatikai rendszer és hozzáértő, szakavatott csapat segíti a munkádat.
  • Folyamatos szakmai kihívásokat és fejlődési lehetőséget kínálunk.
  • Versenyképes jövedelmet biztosítunk, az alapbér mellett apró juttatásokkal is igyekszünk kedveskedni.
  • hozzájárulunk pihenésedhez SZÉP kártyán, amit akár a plusz szülinapi szabadságodon is elkölthetsz;
  • heti egy nap home office-t igényelhetsz, amihez biztosítjuk a szükséges technikai eszközöket;
  • valamint egészség-, élet és balesetbiztosítással is gondoskodunk rólad.

Egyéb információ

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Tápszentmiklós

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés

Álláshirdetés jelentése