METRO Kereskedelmi Kft. logó

Beszerzési asszisztens (Budaörs)

Állás részletei

  • Cég neve

    METRO Kereskedelmi Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 2040 Budaörs, Keleti u. 3.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A német központú METRO csoport egy vezető nemzetközi nagykereskedelmi vállalat, mely célzottan a szállodák, éttermek és vendéglátóegységek (HoReCa), valamint az önálló kereskedők igényeinek kiszolgálására specializálódott. A Társaság 23 országban működik, világszerte több mint 90 ezer főt foglalkoztat.
 

A METRO 1993-ban elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra. Üzleti koncepciónk, hogy maximálisan támogassuk a professzionális vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vigyék, célunk az, hogy az első számú partnerükké váljunk.
 

Jelenleg 13 áruházzal állunk nagykereskedőként profi vevőink szolgálatára az ország számos pontján, teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómiai tevékenységeikhez.
 

A METRO több mint 2000 főt foglalkoztat Magyarországon.

 

Csapatunkba keressük kollégánkat
 

Beszerzési asszisztens (Budaörs)
 

pozícióba.

  • Beszállítókkal való kapcsolattartás e-mailen és telefonon keresztül (információkérés, adatok pontosítása)
  • Kapcsolattartás és egyeztetés az áruházakkal
  • Promóciós felületek tartalmának előkészítése, szerkesztése, javítása
  • Riportok, elemzések készítése, nyilvántartások vezetése
  • Adatbevitel és adatkarbantartás a vállalat saját rendszereiben
  • Áruforgalmi rendszerünkben szállítói és cikkadatok karbantartása
  • Ár összehasonlítások készítése
  • A beszerző munkájának adminisztratív jellegű támogatása
  • Ad hoc feladatok (pl. szervezési, ügyintézői)
  • Együttműködés és kommunikáció más osztályokkal
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 1 év munkatapasztalatod van adminisztratív vagy ügyfélkezelési területen
  • Kommunikációképes szintű az angol nyelvtudásod
  • Aktív, felhasználói szintű az Excel, Word ismereted
  • Kiváló szervezési készség és analitikus gondolkodás jellemez
  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Tárgyalási szinten beszélsz angolul
  • Érdekes és változatos feladatokkal találhatod szembe magad
  • Mi hosszú távon tervezünk Veled!
  • Az országban közel 30 éves múltra visszatekintő nemzetközi cég működését ismerheted meg
  • Az év nagykereskedő cége vagyunk és egyben a legnagyobb élelmiszer és nem élelmiszer nagykereskedő cég Magyarországon, 13 telephellyel országosan
  • 13–14 havi bért biztosítunk, melyet bérként vagy caffeteria-ként kaphatsz meg
  • Home office lehetőséget is nyújtunk
  • Céges busszal könnyítjük meg a munkába járást (Budapest – Budaörs viszonylatban)
  • A munka utáni bevásárlás nem gond, csak ugorj le az áruházba és élj a dolgozói kezdemények nyújtotta lehetőségekkel
  • Céges busz

Álláshirdetés jelentése