Penny Market Kft. logo

Belső kommunikáció és employer branding specialista

Állás részletei

  • Cég neve

    Penny Market Kft.

  • Munkavégzés helye

    Alsónémedi

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Érdekel a kereskedelem? Szeretnél egy igazán jó csapathoz tartozni? Hosszútávú munkahelyet keresel? Akkor a PENNY pont a Te helyed!
Cégünk 1996 óta kínál rendkívül kedvező ár-érték arányú termékeket a vásárlóinknak. Napjainkban pedig már 231 üzletünkben közel 4700 munkatársunk tapasztalja meg, mit is jelent a csapatszellem, a személyes fejlődés és a közelség egy megbízható és gondoskodó munkahelyen.

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ ÉS EMPLOYER BRANDING SPECIALISTA

Főbb feladatok:

  • Belső kommunikációs stratégia kidolgozásában való támogatás és annak végrehajtása 
  • Employer Branding és belső kommunikációs médiatartalmak kezelése (videók, hirdetések, plakátok, bannerek, és egyéb vizuális tartalmak)- belső csatornáink: PENNY Hírek, PENNY Rádió, Belső portál (Intranet)-PENNY APP (munkatársi applikáció) 
  • Szövegírás (főként) belső kommunikációs csatornákhoz (pl.sikertörténetek,projektkommunikáció, munkáltatói márkaépítés)
  • Munkatársi élmény és elkötelezettség növelése a megfelelő- belső kommunikációs és employer branding kezdeményezések révén
  • Kapcsolattartás és együttműködés az üzleti vezetéssel
  • Szoros együttműködés a vállalat stratégia marketing, és vállalati kommunikációs osztályával
  • Kreatív tartalmak létrehozása és kommunikációja a belső csatornákon keresztül.
  • A belső és külső (EB) kommunikációval kapcsolatos egyeztetések és szolgáltatások kezelése (beleértve a kreatív eligazítást) szerződött ügynökségekkel 
  • Belső és külső rendezvények szervezésének és kommunikációjának segítése
  • A munkakörhöz kapcsolódó álltalános adminisztrációs feladatok 

A Te ideális profilod:

  • Legalább 2-3 év tapasztalat marketing, employer branding vagy kommunikációs területen multinacionális vállalatnál vagy ügynökségi környezetben.
  • Releváns felsőfokú végzettség ( Marketing/kommunikációs diploma)
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készségek
  • Kreativitás és proaktív hozzáállás
  • Kiváló kommunikátor és kapcsolatépítő képesség
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Haladó Photoshop ismeretek 
  • vizuális tartalomkészítési tapasztalat (videó, animáció) 

Munkavégzés helye:

  • Alsónémedi

Amit mi kínálunk:

  • 13. havi fizetés
  • Kedvezményes étkezési lehetőség
  • Hibrid munkavégzési lehetőség
  • Ingyenes vállalai buszjárat vagy munkába járási támogatás
  • Nettó 14.000 HUF OTP SZÉP kártya
  • Hosszú távú, stabil munkahely egy biztos bázisú, német tulajdonú cégcsoportnál

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Marketing
  • Kommunikáció és PR

Álláshirdetés jelentése