Állás részletei

  • Cég neve

    DPD Hungary Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1134 Budapest, Váci út 33.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A kiscsomag-szállítás szakértőjeként 2003 óta vagyunk jelen Magyarországon a nemzetközi DPD hálózat tagjaként. Dinamikus fejlődésünk eredményeként országos lefedettséggel rendelkezünk. Kiemelkedően innovatív hátterünkkel, modern technológiánkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink megkapják a csomagjukat. Csatlakozz csapatunkhoz és fejlődj együtt Európa piacvezető kiscsomagszállító szolgáltatójával!

  • Auditok lefolytatása budapesti és vidéki helyszíneken, a megállapításokról vizsgálati jelentés készítése, a vezetők tájékoztatása, és akciótervek nyomon követése,
  • A cég képviselete külső és cégcsoportos auditokon,
  • Auditjelentésben megállapított javító intézkedések monitoringja, a végrehajtás státuszáról jelentések készítése, a területek támogatása az intézkedések végrehajtásában,
  • Internal Control Handbook és ISO szabványok implementálásának nyomon követése, a benne foglalt követelményeken alapuló feladatok végrehajtása, státuszjelentések készítése,
  •  A céget érintő szabályozási környezetnek (Internal / External Compliance) történő megfelelés elősegítése, jogszabályok és munkáltatói szabályzatok ismerete és betartása, 
  • Szabályzatok, compliance oktatási anyagok készítése, felülvizsgálata az Internal Control kritériumok és a szervezet igényei alapján, oktatások megtartása,
  • Cégcsoportos dokumentumok, szabályzatok szervezetre szabása, implementálása, 
  • Adatszolgáltatások, jelentések készítése,
  • Közreműködés a területet érintő lokális és nemzetközi projektekben.
  • Multinacionális környezetet, dinamikusan fejlődő, stabil vállalati hátteret,
  • A versenyképes alapbéren felül cafeteriát, már az első naptól kezdődően,
  • Heti 2 nap home office lehetőséget,
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőséget,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári munkáltatói hozzájárulást,
  • Balesetbiztosítást és magán egészségbiztosítást,
  • Éves eredmény alapú bónuszt,
  • Betanítást egy támogató és együttműködő környezetben,
  • Képzési és szakmai fejlődési lehetőségeket,
  • Kényelmes, modern, könnyen megközelíthető irodát a XIII. kerületi Dózsa György úti metrómegállónál.
  • Legalább 5 éves, releváns auditori / compliance / belső ellenőri tapasztalattal rendelkezel, előny a nagyvállalati környezetben szerzett munkatapasztalat, 
  • Felsőfokú egyetemi/ főiskolai végzettséged van,
  • Gyakorlott felhasználói szinten kezeled a MS Office programokat, különös tekintettel az Word, Excel alkalmazásokra,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudásod van szóban és írásban egyaránt, ami elengedhetetlen a munkakör ellátásához,
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel,
  • Önállóan, precízen és következetesen végzed a munkád, 
  • Hatékonyan kommunikálsz, proaktív hozzáállás jellemez, amelyek hozzásegítenek a zökkenőmentes problémamegoldáshoz,
  • Nem okoz gondot megértetni magad másokkal, együttműködés / segítőkészség jellemez,
  • Megoldásorientált attitűddel rendelkezel, ebből a stresszes helyzetek sem zökkentenek ki.
  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Álláshirdetés jelentése