Fundamenta-Lakáskassza Zrt. logo

Back office munkatárs (Iratlogosztika)

Állás részletei

  • Cég neve

    Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Back office munkatárs (Iratlogosztika)

Ha szeretnél belelátni a Fundamenta dokumentumkezelési folyamataiba, a Back Office adminisztrációs feladatokba, szeretsz rendszerezni, és a pontos adminisztráció legfőbb erényeid egyike, valamint jól tűröd az időnként monoton munkavégzést, akkor itt a helyed nálunk!

Leendő munkatársunk feladatai

  • Személyi Bankárok és Partner Értékesítők által kötött ajánlatok és szerződések ellenőrzése, rögzítése, teljeskörű feldolgozása,
  • Hibaágra kerülő dokumentumok kezelése, hiánypótlások feldolgozása,
  • Back Office hitelezési folyamatait támogató adatellenőrzési, adatfeldolgozási és adatrögzítési feladatainak ellátása,
  • Back Office területén jelentkező egyéb adminisztratív feladatok elvégzése, adatrögzítés, adatellenőrzés,
  • Egyedi, komplex feladatok kezelése,
  • Kapcsolattartás a Szakterületekkel.

Ideális pályázónk

  • Középfokú végzettséggel rendelkezik,
  • Windows operációs rendszer, valamint Word, Excel, MS Outlook levelező rendszer felhasználói szintű elméleti tudással és gyakorlattal is egyaránt rendelkezik,
  • Párhuzamosan több informatikai szakrendszer és alkalmazás kezelésének képessége (betanítás után),
  • Képes az önálló, felelőségteljes, szabálykövető, precíz munkavégezésre,
  • Nyitott a fejlődésre és tanulásra,
  • Teljesítmény orientált,
  • Jól tűri a monoton munkavégzést, erőssége az adminisztráció,
  • Rugalmas,
  • A mennyiségi felfutások kezelését kihívásnak tekinti, nem ijed meg a rendkívüli feladatoktól,
  • Igazi csapatjátékos.

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődés lehetősége egy jól felkészült, összetartó csapatban
  • Modern munkakörnyezet
  • Home office lehetőség
  • Családbarát munkahely

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • 1-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat

Ami a pályázathoz szükséges

  • Ha szívesen tagja lennél egy dinamikus csapatnak, várjuk önéletrajzodat (fizetési igény megjelölésével).

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő