Állás részletei
-
Cég neve
Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Back office munkatárs (Iratlogosztika)
Ha szeretnél belelátni a Fundamenta dokumentumkezelési folyamataiba, a Back Office adminisztrációs feladatokba, szeretsz rendszerezni, és a pontos adminisztráció legfőbb erényeid egyike, valamint jól tűröd az időnként monoton munkavégzést, akkor itt a helyed nálunk!
Leendő munkatársunk feladatai
- Személyi Bankárok és Partner Értékesítők által kötött ajánlatok és szerződések ellenőrzése, rögzítése, teljeskörű feldolgozása,
- Hibaágra kerülő dokumentumok kezelése, hiánypótlások feldolgozása,
- Back Office hitelezési folyamatait támogató adatellenőrzési, adatfeldolgozási és adatrögzítési feladatainak ellátása,
- Back Office területén jelentkező egyéb adminisztratív feladatok elvégzése, adatrögzítés, adatellenőrzés,
- Egyedi, komplex feladatok kezelése,
- Kapcsolattartás a Szakterületekkel.
Ideális pályázónk
- Középfokú végzettséggel rendelkezik,
- Windows operációs rendszer, valamint Word, Excel, MS Outlook levelező rendszer felhasználói szintű elméleti tudással és gyakorlattal is egyaránt rendelkezik,
- Párhuzamosan több informatikai szakrendszer és alkalmazás kezelésének képessége (betanítás után),
- Képes az önálló, felelőségteljes, szabálykövető, precíz munkavégezésre,
- Nyitott a fejlődésre és tanulásra,
- Teljesítmény orientált,
- Jól tűri a monoton munkavégzést, erőssége az adminisztráció,
- Rugalmas,
- A mennyiségi felfutások kezelését kihívásnak tekinti, nem ijed meg a rendkívüli feladatoktól,
- Igazi csapatjátékos.
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődés lehetősége egy jól felkészült, összetartó csapatban
- Modern munkakörnyezet
- Home office lehetőség
- Családbarát munkahely
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- 1-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
Ami a pályázathoz szükséges
- Ha szívesen tagja lennél egy dinamikus csapatnak, várjuk önéletrajzodat (fizetési igény megjelölésével).
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adatrögzítő
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő