Állás részletei
-
Cég neve
first facility Kft.
-
Munkavégzés helye
1053 Budapest, Szép utca 2. -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (2 db)
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás leírása
Feladatok
- IT és adminisztrációs támogatás: új felhasználói fiókok igénylése, módosítása, törlése; új IT-eszközök előkészítése, beállítása, visszavétele; IT hibák továbbítása, IT eszköznyilvántartás naprakészen tartása.
- Szervezési feladatok: utazások, szállások, éttermek foglalása; üzleti megbeszélések és konferenciák szervezése, bekészítések intézése.
- Szerződés- és dokumentumkezelés: szerződések előkészítése aláírásra, postázása, digitalizálása és nyomon követése; beérkező számlák, bírságok és egyéb dokumentumok szortírozása, továbbítása az illetékeseknek.
- Beszerzés és készletkezelés: irodaszerek, konyhai és munkavédelmi eszközök, elektronikai eszközök kezelése; bankkártyák, egyéb céges eszközök nyilvántartása, kiadása.
- Munkavállalói koordináció: HR-rel való kapcsolattartás, eszközkiadás és visszavétel dokumentálása.
- Postakezelés és kapcsolattartás: kimenő és beérkező posta kezelése, iktatása, követése; kapcsolattartás bankokkal és különböző szolgáltatókkal (telefon, internet, biztosítás).
Elvárások
- Precíz, önálló és rendszerszemléletű vagy.
- Szívesen dolgozol több területet érintő feladatokon.
- Jó szervezőkészséggel és kommunikációs készséggel rendelkezel.
- Magabiztosan használod az MS Office-t (különösen Excel, Outlook).
Előnyt jelent
- Előnyt jelent, ha már dolgoztál adminisztratív vagy irodai koordinációs munkakörben.
Amit kínálunk
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség.
- Támogató és együttműködő csapat.
- Modern, barátságos munkakörnyezet.
- Változatos, önállóságot igénylő feladatok.
- Versenyképes juttatási csomag.
Munkahelyi extrák
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Egy dinamikusan fejlődő, stabil hátterű épületüzemeltetéssel foglalkozó nemzetközi vállalat vagyunk, ahol hiszünk abban, hogy a gördülékeny háttérmunka az alapja a sikeres működésnek. Most olyan precíz és megbízható Back Office kollégát keresünk, aki szívesen tartja kézben a szervezési, adminisztratív és IT-koordinációs feladatokat – és örömmel dolgozik egy összetartó csapatban.
Jelentkezés módja
Ha magadra ismertél, várjuk önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével csak
kattints a jelentkezés gombra!
Csatlakozz hozzánk, és legyél Te az, aki nélkül semmi sem történik meg időben!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
