first facility Kft. logó

Back Office munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    first facility Kft.

  • Munkavégzés helye

    1053 Budapest, Szép utca 2.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

 

  • IT és adminisztrációs támogatás: új felhasználói fiókok igénylése, módosítása, törlése; új IT-eszközök előkészítése, beállítása, visszavétele; IT hibák továbbítása, IT eszköznyilvántartás naprakészen tartása.
  • Szervezési feladatok: utazások, szállások, éttermek foglalása; üzleti megbeszélések és konferenciák szervezése, bekészítések intézése.
  • Szerződés- és dokumentumkezelés: szerződések előkészítése aláírásra, postázása, digitalizálása és nyomon követése; beérkező számlák, bírságok és egyéb dokumentumok szortírozása, továbbítása az illetékeseknek.
  • Beszerzés és készletkezelés: irodaszerek, konyhai és munkavédelmi eszközök, elektronikai eszközök kezelése; bankkártyák, egyéb céges eszközök nyilvántartása, kiadása.
  • Munkavállalói koordináció: HR-rel való kapcsolattartás, eszközkiadás és visszavétel dokumentálása.
  • Postakezelés és kapcsolattartás: kimenő és beérkező posta kezelése, iktatása, követése; kapcsolattartás bankokkal és különböző szolgáltatókkal (telefon, internet, biztosítás).

Elvárások

  • Precíz, önálló és rendszerszemléletű vagy.
  • Szívesen dolgozol több területet érintő feladatokon.
  • Jó szervezőkészséggel és kommunikációs készséggel rendelkezel.
  • Magabiztosan használod az MS Office-t (különösen Excel, Outlook).

Előnyt jelent

  • Előnyt jelent, ha már dolgoztál adminisztratív vagy irodai koordinációs munkakörben.

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség.
  • Támogató és együttműködő csapat.
  • Modern, barátságos munkakörnyezet.
  • Változatos, önállóságot igénylő feladatok.
  • Versenyképes juttatási csomag.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Egy dinamikusan fejlődő, stabil hátterű épületüzemeltetéssel foglalkozó nemzetközi vállalat vagyunk, ahol hiszünk abban, hogy a gördülékeny háttérmunka az alapja a sikeres működésnek. Most olyan precíz és megbízható Back Office kollégát keresünk, aki szívesen tartja kézben a szervezési, adminisztratív és IT-koordinációs feladatokat – és örömmel dolgozik egy összetartó csapatban.

Jelentkezés módja

Ha magadra ismertél, várjuk önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével csak
kattints a jelentkezés gombra!
Csatlakozz hozzánk, és legyél Te az, aki nélkül semmi sem történik meg időben!


Álláshirdetés jelentése