Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol alapfok és
- Olasz felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Megbízónk országos hálózatával és több mint 1500 munkatársával azon dolgozik, hogy megváltozott munkaképességű embereknek biztosítson stabil foglalkoztatást. A növekedés új kihívásokat hoz – és most téged keresünk, aki számokkal és elemzésekkel támogatod ezt a fejlődést az alábbi pozícióban:
Back office adminisztrátor
Back office adminisztrátor
Feladatok
- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
- Kereskedelmi és operatív folyamatok koordinálása
- Marketing anyagok előkészítése és koordinálása, valamint kapcsolattartás az ügynökségekkel.
- Kapcsolattartás belső részlegekkel és külföldi partnerekkel.
- Beszámolók és riportok készítése a vezetőség számára.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség.
- Legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat kereskedelmi és/vagy back office területen
- Felsőfokú olasz nyelvtudás (aktív szóban és írásban)
- Társalgási szintű angol nyelvtudás (aktív szóban és írásban)
- Stratégiai szemlélet
- Erős adminisztratív készségek, precizitás és szervezettség, határidők pontos betartása
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Magas fokú önállóság
- Vezetői engedély: B kategória
- Utazási hajlandóság (külső telephelyek látogatása)
Juttatások
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Heti egy nap Home Office lehetőség
- Stabil, társadalmilag hasznos tevékenységet végző szervezet háttere
- Fejlődési lehetőség egy bővülő szervezetben
- Önálló, felelősségteljes munkakör, közvetlen hatással a vállalat eredményeire
- Barátságos, támogató munkakörnyezet és együttműködő csapat
- Munkavégzés helye: Budapest 2. kerület, Orom Utca
- Munkarend: Rugalmas, irodai jelenléttel, heti egy nap Home Office lehetőséggel.
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség nemzetközi kapcsolatok vagy kereskedelem és marketing szakon
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése