Állás részletei
-
Cég neve
Market Épületszerviz Kft
-
Munkavégzés helye
Budakalász
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
A MARKET ÉPÜLETSZERVIZ KFT.
Asszisztens
munkatársat keres.
„Tudásunk változik, tapasztalatunk nő, elkötelezettségünk állandó.
Elhivatottságunk a védjegy: építeni szeretünk.”
A csapat, ahová érkezni fogsz:
A feladat sokrétű, elhivatottságot, figyelmet, önállóságot és csapatmunkát is kíván. Nálunk nincs két egyforma projekt. Ha szereted a változatos feladatokat, ha szeretsz szervezni, elkötelezett vagy a minőség iránt, szereted menedzselni a folyamatokat, akkor nálunk megtalálod a számításodat.
Fejlődj együtt velünk és légy részese egy sikertörténetnek: vegyél részt projektjeink teljes folyamatában - jelentkezz hozzánk!
Munkavégzés helye: Budakalász
Amit nyújtunk cserébe:
- Széleskörű, versenyképes javadalmazási csomag és stabil, hosszútávú munkalehetőség
- Folyamatos szakmai fejlődés és továbbképzési lehetőség
- Jó hangulatú családias, baráti légkörrel Budakalászon
- Market 6.0. – Az év Irodája különdíj 2020: A mi irodánk, a mi büszkeségünk; egy hely, ahol jól érezzük magunkat és magában hordozza azokat az értékeket, amelyeket közösen vallunk: a szakma iránti tiszteletet, az elhivatottságot, a szakmai tudást és a munkatársaink megbecsülését
- Eszközök: biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges eszközöket Számodra (notebook, céges telefon)
- Rendezvények és csapatépítők: támogatjuk a rendszeres csapatépítéseket, havonta tematikus napokat tartunk (pl. palacsinta, lángos és fagylalt napok) és negyedévente együtt kapcsolódunk ki és ünnepeljük meg a sikereinket
- Sport és kikapcsolódás
- Egészségmegőrzés: ingyenes céges masszázs és házorvosi szolgáltatás, céges szűrőprogramok, Jókai-dental partnerkártya és szemüveg vásárlási támogatás
Milyen feladatokban számítunk rád?
- Elszámolások feldolgozása, ellenőrzése
- Pénzügyi kimutatások, riportok készítése
- Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Napi ügyek intézése, nyilvántartása, ügyiratok kezelése
- Szállítólevelek, szerződések, levelek és egyéb dokumentumok rendszerezése, lefűzése
- Archív dokumentumok kezelése
- Garanciális koordinátorok, projektvezetők munkájának támogatása
- Garanciális koordinátorok helyettesítése
- Hibabejelentő adatbázis naprakészen tartása, folyamatos vezetése
- Napi kapcsolattartás a kollégákkal, megrendelőkkel, alvállalkozókkal
Téged várunk a csapatunkba, ha:
- Középfokú végzettséggel rendelkezel
- Legalább 1-2 éves releváns tapasztalatod van adminisztráció területén
- Önállóan és csapatban is tudsz gondolkodni és dolgozni
- Jó szervező és kommunikációs készséggel rendelkezel
- Pontos és precíz a munkavégzésed
- Rendelkezel jogosítvánnyal
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Szakmai asszisztens
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése