Baptista Tevékeny Szeretet Misszió logo

Asszisztens (koordinátor)

Állás részletei

  • Cég neve

    Baptista Tevékeny Szeretet Misszió

  • Munkavégzés helye

    4400 Nyíregyháza, Szarvas u. 38.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Baptista Tevékeny Szeretet Misszió pályázatot hirdet

ASSZISZTENS (koordinátor)

munkakör betöltésére.

 

A Baptista Tevékeny Szeretet Misszió története 15 évvel ezelőtt kezdődött azzal az alapgondolattal, hogy a segítségre szorulók számára olyan szolgáltatásokat hozzunk létre, melyek által életminőségük javul, a társadalomban és családjukban helyüket megtalálva a saját életük alakítóivá válhatnak.

Az országban naponta kb. 1500 ember dolgozik a BTESZ kötelékében annak érdekében, hogy kb. 15 ezer ember gondozását, segítését elvégezze.

A BTESZ 2015-ben kezdte meg az étkeztetést az ellátottak körében. Mára már 9 integrált intézmény nyújtja a szolgáltatást a kelet-magyarországi régióban. Kiemelkedő lefedettséggel rendelkezünk. 4 vármegyében, 63 településen vagyunk jelen és immár közel 10.000 megállapodással rendelkező ellátotthoz juttatjuk el a saját konyhánk által elkészített menüket.

Fontos szervezetünk számára, hogy minden intézményünkben és szolgáltatásunknál, minden klienssel töltött alkalommal a BTESZ alapértékei megjelenjenek: Alázat, Bizalom, Tisztelet, Empátia, Szakmaiság.

Munkatársaink részére szakmai belső tréningeket, képzéseket biztosítunk, illetve az egyéni tanulmányok folytatását is támogatjuk.

Vezetőink és kollégáink nemcsak szakmaiságukkal, de segíteni akarásukkal és a változásba vetett hitükkel példaértékű közösséget teremtenek, amely támogató közeget nyújt a sikeres munkavégzéshez. Mi a dinamikus fejlődés titka? Nincs titok. Hiszünk az álmainkban, egymásban és a kompromisszumok nélküli szakmaiságban.

Te is hasonló értékekkel bírsz? Akkor ne habozz, jelentkezz!

Feladatok:

  • a szociális étkeztetési szolgáltatás napi szintű koordinálása, szervezése: kérelmek fogadása és a kérelmek elbírálásához szükséges dokumentumok beszerzése
  • ellátottakkal való kapcsolattartás: ellátottak és hozzátartozóik megfelelő tájékoztatása, rendszeres kapcsolattartás
  • napi szintű adminisztráció vezetése: igénybevételhez szükséges dokumentáció vezetése, igénybevevői nyilvántartások vezetése, jogszabályban előírt igénybevételi napló vezetése
  • jelentések készítése
  • térítési díjak beszedése, számlák készítése és átadása
  • elégedettségmérés végzése, beérkező panaszok vizsgálata
  • lakosság körében felmerülő alapszolgáltatási igények figyelemmel kísérése
  • rendszeres kommunikáció a felettes vezetőkkel

Te vagy a tökéletes jelentkező, ha rendelkezel:

  • 1/2000 SzCsM rendeletben meghatározott végzettséggel: mentálhigiénés asszisztens, szociális asszisztens, szociális és gyermekvédelmi szakasszisztens, szociális és mentálhigiénés szakgondozó
  • az étkeztetés területén szerzett releváns munkatapasztalatot előnyként kezeljük
  • kiemelkedő szervezési- és problémamegoldó készséggel
  • megoldáscentrikus gondolkodásmóddal
  • asszertív, kiváló kommunikációs készséggel
  • innovatív készséggel, kreativitással
  • magabiztos fellépéssel
  • önállósággal, precizitással, rugalmassággal
  • csapatban történő munkavégzésre való képességgel
  • B-kategóriás jogosítvánnyal (vezetési rutinnal)

Mit kínálunk?

  • Hosszútávú, határozatlan idejű, bejelentett munkaviszonyt egy stabil hátterű szervezetnél.
  • A fizetésed a közalkalmazotti bértáblán alapszik, ami alapbérből (bruttó 326 000 Ft) és ágazati pótlékból tevődik össze. +béren kívüli juttatások: munkába járás támogatása, munkavállalói ajánlói program, cafetéria (OTP SZÉP kártya formájában, próbaidő lejártát követően)
  • Lehetőséget, új szakmai projektek megvalósítására. Szeretjük az ötletteli szakmai munkát!
  • Igazán jó csapatban dolgozhatsz és fejlődhetsz a közös célok eléréséért.
  • Alapértékeink: Alázat, Bizalom, Tisztelet, Empátia, Szakmaiság
  • Támogató munkahelyi közösséget és mentorációt. Segítünk és támogatunk a szervezet megismerésében és a csapatba való beilleszkedésben.
  • Megbecsülést, folyamatos visszacsatolást biztosítunk a számodra, illetve továbbképzéseken való részvételedet is finanszírozzuk. Fontosnak tartjuk, hogy a szakmai képzések minél szélesebb palettáját kínáljuk Neked.
  • Olyan családias munkakörnyezetben végezheted nap mint nap a feladataidat, amelyben igazán komfortosan érezheted magad.
     

Mikor van a munkaidő és hol van az intézmény?

  • Szociális Szolgáltató Központ Nyíregyháza (4400 Nyíregyháza, Szarvas u. 38.) szociális étkeztetés szolgáltatása keresi új munkatársát. A napi munkaidő hétköznaponként 8:00-tól 16:00-ig tart.

Hogyan tudok jelentkezni?

Nem kell mást tenned, mint a "Jelentkezem" gombra kattintva elküldeni a következő dokumentumokat:

  • fényképes szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettséget, elvégzett tréningeket igazoló tanúsítványok másolata.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens

Álláshirdetés jelentése