BECK AND PARTNERS Kft. logo

Area Sales Manager

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

BECK AND PARTNERS Kft.
Szeretnél részt venni egy csúcsminőségű munkakörnyezetben, ahol a világ vezető vállalatainak képviselőivel dolgozhatsz együtt? Élvezed az értékesítés folyamatát és szeretsz segíteni az embereknek? Akkor ne keress tovább, mert itt a tökéletes lehetőség számodra!
Partnerünk a világ legnagyobb munkaterület-hálózatának része, amely lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy hatékonyabban, gyorsabban és boldogabban dolgozhassanak. Budapesten és vonzáskörzetében (Biatorbágy) 12 lokáción kínálnak magas színvonalú szolgáltatásokat ügyfeleiknek.
Ha szeretnél csatlakozni csapatukhoz és részt venni ebben a dinamikus környezetben, akkor ne habozz, jelentkezz az alábbi pozícióra.

Area Sales Manager

Főbb feladatok, munkák:

  • Értékesítési stratégia meghatározása és végrehajtása (vállalat irodahelységeinek értékesítése).
  • A teljes értékesítési ciklus felügyelete, a lehetőségek felismerésétől a sikeres üzletkötésig.
  • A promóciós és hálózatépítő események és tevékenységek végrehajtása.
  • Az értékesítési teljesítmény maximalizálása a területére vonatkozóan, meghatározott KPI-k teljesítése.
  • Rendszeres kapcsolattartás a potenciális és meglévő ügyfelekkel, a leadek kezelése (hideg és meleg leadek alapján).
  • Az ügyfelek igényeinek felmérése, ajánlatok elkészítése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább 1-2 év szolgáltatásértékesítési tapasztalatra.
  • Minimum középfokú végzettségre.
  • Magabiztos középfokú angol nyelvtudásra (szóban és írásban - partnerekkel és vállalaton belüli kapcsolattartáshoz).
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretre.
  • Proaktív, önálló személyiségre.
  • A munkához való felelősségteljes és kitartó hozzáállára.

Amit kínálunk:

  • Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés.
  • Teljesítményarányos negyedéves bónusz (felső határ nélkül).
  • Cafeteria.
  • Fejlődési lehetőség.
  • Dinamikus, fiatalos csapat.
  • Önálló munkavégzés lehetősége.
  • Kiemelkedően professzionális és igényes irodai környezet.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Biztosítás vagy ingatlan értékesítésben szerzett tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Ingatlanértékesítő
  • Területi képviselő
  • Értékesítési munkatárs

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapesten a 12 irodaházuk egyikében (pontos helyszín saját döntés kérdése).
  • Munkaidő: Hétfőtől - péntekig, 9:00-18:00

Álláshirdetés jelentése