BÁRDI AUTÓ ZRT. logó

Anyagmozgatási csoportvezető(Budapest)

Állás részletei

  • Cég neve

    BÁRDI AUTÓ ZRT.

  • Munkavégzés helye

    Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Általános iskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Megbízható, korrekt! Ha szeretne egy ilyen csapatban dolgozni, akkor jelentkezzen a Bárdi Autóhoz Anyagmozgatási csoportvezetőnek! Cégünk Magyarország egyik piacvezető autóalkatrész-forgalmazó vállalata, ahol munkájáért cserébe biztos pénzügyi hátteret, barátságos környezetet és szakmai fejlődési lehetőséget kínálunk.
  • Anyagmozgatási tevékenységek operatív irányítása
  • A felelőssége alá tartozó területen dolgozók munkájának ütemezése, irányítása, felügyelete; munkatársak motiválása
  • A terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése a kapcsolódó mérőszámok alapján
  • Aktív együttműködés a társosztályokkal
  • Raktári rend biztosítása az általa irányított területen
  • A tevékenységekkel kapcsolatos adminisztráció koordinálása, ellenőrzése
  • Targonca géppark felügyelete és folyamatos karbantartásnak biztosítása
  • Legalább középfokú végzettség
  • Áruátvétel irányításában szerzett tapasztalat
  • Nagyobb létszám közvetlen irányításában szerzett tapasztalat
  • Önálló, felelős munkavégzés
  • Barátságos, de határozott személyiség
  • Magas szintű MS Office programok ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Versenyképes fizetés (jogtisztán bejelentett bér)
  • Nagyon jó megközelíthetőség autóval és tömegközlekedéssel is.
  • Kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk neked és családtagjaidnak a Bárdi Autónál értékesített alkatrészekre, termékekre, melyet üzletinkben és online vásárlás esetén is lehet használni.
  • Kedvezményes sportolási lehetőség (AYCM - All You Can Move kártya)
  • Kedvezményes fogászati kezelés (MindentMent)
  • Jogi, pénzügyi, pszichológiai segítségnyújtás és coaching szolgáltatás (EAP, 0-24 elérhető telefonos tanácsadás)
  • Hosszú távú munkalehetőség egy folyamatosan növekvő, biztos háttérrel rendelkező munkahelyen
  • Minőségi munkaruha és munkavédelmi eszközök
  • Céges telefon, magánhasználatra is
  • Rendszeres visszajelzés a teljesítményedről
  • Fejlődési - és szakmai előmeneteli lehetőség
  • Hétvégi túlóra lehetőség extra díjazás fejében
Ne habozz, pályázz hozzánk még ma!
Az önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva töltheted fel.

Álláshirdetés jelentése