K&H Biztosító Zártkörűen Működő Részvénytársaság logo

alkusz értékesítési vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    K&H Biztosító Zártkörűen Működő Részvénytársaság

  • Munkavégzés helye

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9. K. épület

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Magyar felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

K&H Biztosító Zártkörűen Működő Részvénytársaság

alkusz értékesítési vezető

Te & K&H

  • működteted és bővíted a K&H Biztosító meglévő alkuszi, többes ügynöki és on-line biztosításközvetítői hálózatát;
  • kapcsolatot tartasz a kiemelt partnerekkel, szakmailag támogatod őket, részt veszel rendezvényeiken,
  • tájékoztatod az alkusz partnereket a biztosítóval, termékekkel, folyamatokkal kapcsolatosan, szükség szerint előadásokat, oktatásokat tartasz,
  • részt veszel a stratégia kialakításában, javaslatot teszel a termékekhez kapcsolódó folyamatokra, fejlesztésekre illetve a felelősségi körödbe tartozó üzleti területek vonatkozásában;
  • biztosítod az irányításod alatt álló üzleti szegmensek kitűzött céljainak elérését, nyomon követed, ellenőrződ a teljesítményük alakulását;
  • kapcsolatot tartasz az alkuszi érdekképviseleti szervekkel és képviseled a K&H Biztosítót;
  • ellátod az alád tartozó alkusz értékesítési terület általános vezetői feladatait.

Amire szükséged lesz a sikerhez

  • felsőfokú végzettség,
  • alkusz támogatói vagy biztosításközvetítő cégnél szerzett minimum 3 éves tapasztalat,
  • minimum 2 éves vezetői tapasztalat,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • középfokú angol nyelvtudás,
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete.

Előny

  • alkusz értékesítési, támogatási területen szerzett vezetői tapasztalat.

Csatlakozz jó hangulatú csapatunkhoz!

Összetartó csapatunkban, a K&H-nál lehetőséget biztosítunk, hogy:

  • fejlődj szakmailag
  • közvetlen felettesed mentorként segíti a munkád
  • képzésekkel, tréningekkel segítjük megújulásod
  • belső karrierutakkal támogatunk
  • modern, kényelmes környezetben végezheted napi munkád
  • nagy hangsúlyt fektetünk a stabilitásra, munkatársaink hosszú távú megbecsülésére

Juttatások

  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezményeket biztosítunk, többek között a napi bankoláshoz és hosszabb távú pénzügyeidhez (például: lakásvásárlási elképzeléseidhez)
  • személyre szabható cafetéria juttatás
  • éves teljesítmény alapú jutalom
  • céges okostelefon mobilinternettel, melyet magáncélra is használhatsz
  • céges laptop
  • esetenkénti home office lehetőség

Sector(s):

  • Bank, Insurance, Brokering
  • Bank, Insurance Agent

Álláshirdetés jelentése