C Automobil Import Kft. logo

Alkatrész logisztikai munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    C Automobil Import Kft.

  • Munkavégzés helye

    1194 Budapest, Citroën utca 1.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Alkatrész osztály logisztikai tevékenységének (cikktörzs karbantartás, rendelés, számlázás, szükség esetén szállítás) szervezése, koordinálása Stellantis márkákra
  • Belföldi beszállítók kezelése, kapcsolattartás, hálózati kommunikáció, számlázások követése
  • Rendelések követése, rögzítése, visszajelzés a hálózat és a területi felelősök részére
  • Elemzések, beszámolók készítése az Alkatrész és vevőszolgálat számára
  • Kapcsolattartás a külföldi és a belföldi társosztályokkal, logisztikai tevékenység zavartalan biztosítása érdekében, valamint aktív kapcsolat és együttműködés a márkakereskedői hálózattal
  • Az alkatrészellátással kapcsolatosan esetlegesen felmerülő problémák kezelése. A problémás esetek napi szintű kezelése, kritikus késedelmes tételek listázása, elmaradások sürgetése
  • Minőségügyi eljárások és az osztályra vonatkozó minőségügyi mutatók követése
  • Együttműködés a területi felelősökkel, marketing ill. egyéb érintett osztályokkal
  • Kereskedelmi akciók előkészítésében és bonyolításában történő aktív részvétel továbbá a Bónusz elszámolások előkészítése, technikai kezelése, jóváírása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (logisztikai vagy kereskedelmi előnyt jelent)
  • Releváns szakmai tapasztalat logisztikai területen előnyt jelent
  • Idegen nyelv: angol nyelv tárgyalási szintű ismerete (írásban és szóban)
  • MS Office magabiztos ismerete; táblázat- és adatbázis kezelési ismeretek: leválogatások, szűrések, kimutatások
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési rutin  
  • Terhelhetőség, megbízhatóság, határozottság
  • Ügyfélközpontúság és kiváló kommunikációs készségek
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzési képesség
  • Kiváló „time-management” és priorizáló készség

Amit kínálunk

  • A változatos és izgalmas feladatok által szakmai és személyes fejlődési lehetőségekkel találkozhatsz
  • Egy közel 30 éves magyarországi múlttal rendelkező nemzetközi cégcsoportnál stabil jövőképet építhetsz
  • Új ötletekkel és szemlélettel hozzájárulhatsz az alkatrész és vevőszolgálat üzletágunk növekedéséhez és ezáltal a cég eredményességéhez
  • A munka-magánélet egyensúlyának fenntartása érdekében a munkaidőd egy részében otthon is végezheted munkádat
  • Munkád és szaktudásod nem csak szakmailag, de anyagilag is megbecsüljük

Céginformáció

Az Emil Frey egy nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatcsoport, mely gépjármű kereskedelem és márkaszerviz tevékenység terén piacvezető szerepet tölt be Európában. Magyarországon gépjármű és alkatrész kis- és nagykereskedelmi tevékenységet lát el, valamint márkaszervizeket üzemeltet.

Jelentkezés módja

Amennyiben az általunk meghirdetett pozíció felkeltette érdeklődésed, kérjük, hogy bérigény megjelölésével ellátott fényképes jelentkezési anyagod magyar és angol nyelven az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva küldd meg részünkre.


Álláshirdetés jelentése