PwC Magyarország logó

Adótanácsadó Manager (Globális minimumadó fókusz)

Állás részletei

  • Cég neve

    PwC Magyarország

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A PwC-nél azon dolgozunk, hogy együttműködve segítsük ügyfeleinket a megalapozott döntések meghozatalában, hatékony működésben, és közösen formáljuk a jövőt. Ehhez az izgalmas kihíváshoz élvezetes feladatokat és inspiráló munkakörnyezetet kínálunk.  

 

Jól hangzik? Most lehetőséged van, hogy Te is csatlakozz közvetlen adókkal foglalkozó tanácsadó csapatunkhoz Adótanácsadó Manager (Globális minimumadó fókuszpozícióba.  

 

Ha szeretnél dinamikus tanácsadói és compliance munkát végezni egy tapasztalt közösségben, ahol fejlesztheted a globális minimumadó ismereteidet komplex kérdések megválaszolásán keresztül, miközben részt veszel folyamatok kialakításában és projektek vezetésében, akkor ez a pozíció neked való! 

 

Miért izgalmas ez a lehetőség?

  • A globális minimumadó az elmúlt évek egyik legjelentősebb direkt adózást érintő változása, amely az elkövetkezendő időszakban meghatározó jelentőséggel bír. Az itt megszerzett tudás nem csupán releváns, hanem univerzális is a jövőre tekintve; 

  • Magyar, globális és regionális projekteket koordinálhatsz; 

  • Szakmai tréningeken, konferenciákon vehetsz részt; 

  • Egy lendületes nemzetközi csapathoz csatlakozhatsz, ahol ötleteiddel aktívan hozzájárulhatsz a projektek előmeneteléhez; 

  • Inspiráló és dinamikus multinacionális közegben végezheted munkádat; 

  • Sokszínű szakmai fejlődési lehetőség ez számodra, mind a projektek témái, mind pedig az ügyfelek változatossága miatt; 

  • Rugalmas munkaidőben dolgozhatsz, illetve otthoni munkavégzésre is lehetőséged lesz. 

  • Globális minimumadó projektek irányítása nemzetközi-, és hazai színtéren is; 

  • Pillar II. szakmai anyagok készítése, illetve ellenőrzése; 

  • Adóstratégia tervezése a globális minimumadó követelményeinek való megfelelés mellett; 

  • Projektmunkák szervezése és koordinálás; 

  • Feladatok allokálása és ezek számonkérése; 

  • Csapat képzése és frissítése az új szabályozásokat illetően; 

  • Közvetlen kapcsolattartás ügyfelekkel magyar és angol nyelven; 

  • Hatóságokkal történő szakmai egyeztetéseken való részvétel; 

  • A PwC társterületeivel való aktív együttműködés; 

  • A PwC hálózatába tartozó más tagvállalatokkal való együttműködés határon átívelő adótanácsadási projektek kapcsán. 

  • Minimum 5-6 év társasági adó területen szerzett tapasztalat, előny a Pillar II. projektekben való részvétel; 

  • Előny, ha van legalább 1 év menedzseri pozícióban szerzett tapasztalatod; 

  • Nemzetközi projektekben szerzett tapasztalat; 

  • Előny az IFRS ismerete/ebben szerzett végzettség; 

  • Komplex projektmenedzsment tapasztalat; 

  • Szóban és írásban is magabiztosan kommunikálsz magyarul és angolul; 

  • Egyetemi/főiskolai diplomával rendelkezel; 

  • Haladó szinten ismered az MS Office programokat; 

  • Kiváló probléma-elemző és megoldó képességekkel bírsz, proaktív vagy és figyelsz a részletekre. 

  • Változatos feladatokkal teli munkakörnyezet és folyamatos szakmai fejlődés: nálunk lehetőséged nyílik arra, hogy tapasztalatot szerezz, miközben fejleszted képességeidet egy ösztönző, támogató közegben.   

  • Rugalmas munkarend és home office lehetőség: igény szerint te oszthatod be a munkaidődet, és részben otthonról is dolgozhatsz.   

  • Támogatás a tanulás és fejlődés útján: számos üzleti és digitális tréning, valamint egyéb workshopok várnak, hogy folyamatosan fejleszthesd személyes és szakmai képességeidet.   

  • Sokszínű juttatási csomag az alapbéren felül:  éves bónusz rendszerünkön felül minden kollégánknak SZÉP-kártya, home office támogatás, és magán egészségügyi szolgáltatás biztosított. Céges sportolási lehetőségek, edzőtermi kedvezmények és változatos egészségmegőrző programok biztosítják a testi-lelki feltöltődést. 

  • Aktív közösségi élet, melyet a cég különböző programok segítségével (pl. “all staff” események, csapatépítők) támogat. 

  • Központi helyen, kényelmes irodában dolgozhatsz: székhelyünk a Nyugati tér mellett található patinás Eiffel Palace. 

  • A PwC-nél a sokszínűségben hiszünk, mivel ez az alapja a felelősségteljes kultúránknak és a hosszútávú értékteremtésnek. Célunk, hogy befogadó és támogató munkahelyet biztosítsunk a megváltozott munkaképességű munkavállalóknak is. 

  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség

Álláshirdetés jelentése