Állás részletei
-
Cég neve
PwC Magyarország
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Céginformáció
A PwC-nél azon dolgozunk, hogy együttműködve segítsük ügyfeleinket a megalapozott döntések meghozatalában, hatékony működésben, és közösen formáljuk a jövőt. Ehhez az izgalmas kihíváshoz élvezetes feladatokat és inspiráló munkakörnyezetet kínálunk.
Jól hangzik? Most lehetőséged van, hogy Te is csatlakozz közvetlen adókkal foglalkozó tanácsadó csapatunkhoz Adótanácsadó Manager (direkt adók - M&A fókusz) pozícióba.
A csapat fő fókusz területe a különböző tranzakciókhoz kapcsolódó adózási átvilágítási feladatok elvégzése. Ezen felül társasági adóval, helyi adókkal, illetékkel, innovációs járulékkal és egyéb ágazati különadókkal kapcsolatos tanácsadás tartozik a mindennapi feladataik közé. A PwC nemzetközi hálózatának köszönhetően nemzetközi adózással kapcsolatos tanácsadás, illetve felvásárlások és átalakulások adózási szempontú vizsgálata és átvilágítása is a mindennapi munka részét képezi.
Ha változatos tanácsadói munkát szeretnél végezni egy fiatalokból álló, tapasztalt közösségben, ahol hasznosíthatod a közvetlen adózás valamint M&A területén szerzett tudásodat, felelősséget vállalhatsz junior kollégák szakmai fejlődéséért és irányíthatsz összetett adózási projekteket, akkor ez a pozíció tökéletesen illik hozzád!
Miért izgalmas ez a lehetőség?
Magyar, globális és regionális projekteket koordinálhatsz;
Szakmai tréningeken, konferenciákon vehetsz részt, illetve te is tarthatod őket;
Egy lendületes csapathoz csatlakozhatsz, ahol ötleteiddel aktívan hozzájárulhatsz a projektek előmeneteléhez;
Inspiráló és dinamikus multinacionális közegben végezheted munkádat;
Sokszínű szakmai fejlődési lehetőség ez számodra, mind a projektek témái, mind pedig az ügyfelek változatossága miatt;
Rugalmas munkaidőben dolgozhatsz, illetve otthoni munkavégzésre is lehetőséged lesz.
Milyen feladataid lesznek?
- Tranzakciókhoz kapcsolódó adótanácsadási feladatok irányítása, magyar, globális és regionális projektek koordinációja;
- Szakmai anyagok, riportok készítése, illetve ellenőrzése;
- Projektmunkák szervezése és koordinálás;
- Tanácsadók irányítása, feladatok allokálása és ezek számonkérése;
- Közvetlen kapcsolattartás ügyfelekkel magyar és angol nyelven;
- Hatóságokkal történő szakmai egyeztetéseken való részvétel;
- A PwC társterületeivel, valamint más tagvállalataival együttműködés.
Mit várunk el tőled?
- Minimum 5-6 év társasági adó területen szerzett tapasztalat;
- Előny, ha van legalább 1 év menedzseri pozícióban szerzett tapasztalatod;
- M&A projektekben szerzett tapasztalat;
- Komplex projektmenedzsment tapasztalat;
- Szóban és írásban is magabiztosan kommunikálsz magyarul és angolul;
- Egyetemi/főiskolai diplomával rendelkezel;
- Haladó szinten ismered az MS Office programokat;
- Kiváló probléma-elemző és megoldó képességekkel bírsz, proaktív vagy és figyelsz a részletekre.
Miért válassz bennünket?
- Változatos feladatokkal teli munkakörnyezet és folyamatos szakmai fejlődés: nálunk lehetőséged nyílik arra, hogy tapasztalatot szerezz, miközben fejleszted képességeidet egy ösztönző, támogató közegben.
- Rugalmas munkarend és home office lehetőség: igény szerint te oszthatod be a munkaidődet, és részben otthonról is dolgozhatsz.
- Modern technológiával és AI-jal dolgozhatsz: hozzáféréssel rendelkezhetsz számos új technológiához és generatív mesterséges intelligencia eszközhöz, amelyekkel proaktívan hatékonyabbá teheted a munkavégzésedet.
- Támogatás a tanulás és fejlődés útján: számos üzleti és digitális tréning, valamint egyéb workshopok várnak, hogy folyamatosan fejleszthesd személyes és szakmai képességeidet.
- Sokszínű juttatási csomag az alapbéren felül: éves bónusz rendszerünkön felül minden kollégánknak SZÉP-kártya, home office támogatás, és magán egészségügyi szolgáltatás biztosított. Céges sportolási lehetőségek, edzőtermi kedvezmények és változatos egészségmegőrző programok biztosítják a testi-lelki feltöltődést.
- Aktív közösségi élet, melyet a cég különböző programok segítségével (pl. “all staff” események, csapatépítők) támogat.
- Központi helyen, kényelmes irodában dolgozhatsz: székhelyünk a Nyugati tér mellett található patinás Eiffel Palace. A PwC-nél a sokszínűségben hiszünk, mivel ez az alapja a felelősségteljes kultúránknak és a hosszútávú értékteremtésnek. Célunk, hogy befogadó és támogató munkahelyet biztosítsunk a megváltozott munkaképességű munkavállalóknak is.
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Sportolási lehetőség
Jelentkezés módja
Felkeltettük az érdeklődésed? Jelentkezz hozzánk, és építsd tovább nálunk a karriered!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése