PwC Magyarország logó

Adótanácsadó Manager (direkt adók - M&A fókusz)

Állás részletei

  • Cég neve

    PwC Magyarország

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A PwC-nél azon dolgozunk, hogy együttműködve segítsük ügyfeleinket a megalapozott döntések meghozatalában, hatékony működésben, és közösen formáljuk a jövőt. Ehhez az izgalmas kihíváshoz élvezetes feladatokat és inspiráló munkakörnyezetet kínálunk.

 

Jól hangzik? Most lehetőséged van, hogy Te is csatlakozz közvetlen adókkal foglalkozó tanácsadó csapatunkhoz Adótanácsadó Manager (direkt adók - M&A fókusz) pozícióba.

 

A csapat fő fókusz területe a különböző tranzakciókhoz kapcsolódó adózási átvilágítási feladatok elvégzése. Ezen felül társasági adóval, helyi adókkal, illetékkel, innovációs járulékkal és egyéb ágazati különadókkal kapcsolatos tanácsadás tartozik a mindennapi feladataik közé. A PwC nemzetközi hálózatának köszönhetően nemzetközi adózással kapcsolatos tanácsadás, illetve felvásárlások és átalakulások adózási szempontú vizsgálata és átvilágítása is a mindennapi munka részét képezi.

 

Ha változatos tanácsadói munkát szeretnél végezni egy fiatalokból álló, tapasztalt közösségben, ahol hasznosíthatod a közvetlen adózás valamint M&A területén szerzett tudásodat, felelősséget vállalhatsz junior kollégák szakmai fejlődéséért és irányíthatsz összetett adózási projekteket, akkor ez a pozíció tökéletesen illik hozzád!

 

Miért izgalmas ez a lehetőség?

  • Magyar, globális és regionális projekteket koordinálhatsz; 

  • Szakmai tréningeken, konferenciákon vehetsz részt, illetve te is tarthatod őket; 

  • Egy lendületes csapathoz csatlakozhatsz, ahol ötleteiddel aktívan hozzájárulhatsz a projektek előmeneteléhez; 

  • Inspiráló és dinamikus multinacionális közegben végezheted munkádat; 

  • Sokszínű szakmai fejlődési lehetőség ez számodra, mind a projektek témái, mind pedig az ügyfelek változatossága miatt; 

  • Rugalmas munkaidőben dolgozhatsz, illetve otthoni munkavégzésre is lehetőséged lesz. 

  • Tranzakciókhoz kapcsolódó adótanácsadási feladatok irányítása, magyar, globális és regionális projektek koordinációja;  
  • Szakmai anyagok, riportok készítése, illetve ellenőrzése; 
  • Projektmunkák szervezése és koordinálás; 
  • Tanácsadók irányítása, feladatok allokálása és ezek számonkérése; 
  • Közvetlen kapcsolattartás ügyfelekkel magyar és angol nyelven; 
  • Hatóságokkal történő szakmai egyeztetéseken való részvétel; 
  • A PwC társterületeivel, valamint más tagvállalataival együttműködés. 
  • Minimum 5-6 év társasági adó területen szerzett tapasztalat; 
  • Előny, ha van legalább 1 év menedzseri pozícióban szerzett tapasztalatod; 
  • M&A projektekben szerzett tapasztalat; 
  • Komplex projektmenedzsment tapasztalat; 
  • Szóban és írásban is magabiztosan kommunikálsz magyarul és angolul; 
  • Egyetemi/főiskolai diplomával rendelkezel; 
  • Haladó szinten ismered az MS Office programokat; 
  • Kiváló probléma-elemző és megoldó képességekkel bírsz, proaktív vagy és figyelsz a részletekre. 
  • Változatos feladatokkal teli munkakörnyezet és folyamatos szakmai fejlődés: nálunk lehetőséged nyílik arra, hogy tapasztalatot szerezz, miközben fejleszted képességeidet egy ösztönző, támogató közegben.
  • Rugalmas munkarend és home office lehetőség: igény szerint te oszthatod be a munkaidődet, és részben otthonról is dolgozhatsz.
  • Modern technológiával és AI-jal dolgozhatsz: hozzáféréssel rendelkezhetsz számos új technológiához és generatív mesterséges intelligencia eszközhöz, amelyekkel proaktívan hatékonyabbá teheted a munkavégzésedet.
  • Támogatás a tanulás és fejlődés útján: számos üzleti és digitális tréning, valamint egyéb workshopok várnak, hogy folyamatosan fejleszthesd személyes és szakmai képességeidet.
  • Sokszínű juttatási csomag az alapbéren felül: éves bónusz rendszerünkön felül minden kollégánknak SZÉP-kártya, home office támogatás, és magán egészségügyi szolgáltatás biztosított. Céges sportolási lehetőségek, edzőtermi kedvezmények és változatos egészségmegőrző programok biztosítják a testi-lelki feltöltődést.
  • Aktív közösségi élet, melyet a cég különböző programok segítségével (pl. “all staff” események, csapatépítők) támogat.
  • Központi helyen, kényelmes irodában dolgozhatsz: székhelyünk a Nyugati tér mellett található patinás Eiffel Palace. A PwC-nél a sokszínűségben hiszünk, mivel ez az alapja a felelősségteljes kultúránknak és a hosszútávú értékteremtésnek. Célunk, hogy befogadó és támogató munkahelyet biztosítsunk a megváltozott munkaképességű munkavállalóknak is.
  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség

Felkeltettük az érdeklődésed? Jelentkezz hozzánk, és építsd tovább nálunk a karriered! 


Álláshirdetés jelentése