Állás részletei
-
Cég neve
BÁLIND Kereskedelmi, Termelési és Technológiai Tervezési Kft.
-
Munkavégzés helye
Országos lefedettség -
Egyéb juttatások
- Munkába járás támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok és
- Német középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állás leírása
Feladatok
adminisztrációs tevékenység ellátása a cég stratégiájában meghatározott piaci területeken
nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és kiértékelése, rendszerezése
kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel
szállítások koordinálása és nyilvántartása
tárgyalásokon, megbeszéléseken történő jegyzőkönyvek készítése, levelek küldése
az értékesítéshez kapcsolódó ajánlatok, szerződések előkészítése, dokumentálása és nyomon követése
igényfelmérés a lehetséges célcsoport körében, üzleti tárgyalások előkészítése és koordinálása
a kitűzött célok nyomon követése és támogatása
értékesítési tervek készítésében történő aktív közreműködés, azok naprakészen tartása, rendszeres beszámolók elkészítése a felső vezetés részére
nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és kiértékelése, rendszerezése
kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel
szállítások koordinálása és nyilvántartása
tárgyalásokon, megbeszéléseken történő jegyzőkönyvek készítése, levelek küldése
az értékesítéshez kapcsolódó ajánlatok, szerződések előkészítése, dokumentálása és nyomon követése
igényfelmérés a lehetséges célcsoport körében, üzleti tárgyalások előkészítése és koordinálása
a kitűzött célok nyomon követése és támogatása
értékesítési tervek készítésében történő aktív közreműködés, azok naprakészen tartása, rendszeres beszámolók elkészítése a felső vezetés részére
Elvárások
minimum középfokú műszaki és / vagy kereskedelmi végzettség
minimum alapszintű angol és / vagy német nyelvtudás
hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat
ügyfélközpontú gondolkodás
jó problémafelismerő és megoldó képesség
proaktív, pozitív hozzáállás
ajánlat írás és kapcsolódó dokumentációs feladatokban való jártasság
MS Office ismeret (Word, Excel, Power Point, Outlook)
CRM/Sales rendszerek, folyamatok készségszintű ismerete
kiváló kommunikációs készség
határozott fellépés
jó kommunikációs és együttműködési készség
minimum alapszintű angol és / vagy német nyelvtudás
hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat
ügyfélközpontú gondolkodás
jó problémafelismerő és megoldó képesség
proaktív, pozitív hozzáállás
ajánlat írás és kapcsolódó dokumentációs feladatokban való jártasság
MS Office ismeret (Word, Excel, Power Point, Outlook)
CRM/Sales rendszerek, folyamatok készségszintű ismerete
kiváló kommunikációs készség
határozott fellépés
jó kommunikációs és együttműködési készség
Előnyt jelent
autóipari beszállító cégnél szerzett tapasztalat, informatikai területen szerzett tapasztalat, nemzetközi gyakorlat, SAP ismeret
Amit kínálunk
stabil hátterű vállalat
hosszú távú együttműködési lehetőség
dinamikus fejlődési lehetőség
szakmai tapasztalattól függő, versenyképes juttatási csomag
munkába járás támogatása
Cafetéria
hosszú távú együttműködési lehetőség
dinamikus fejlődési lehetőség
szakmai tapasztalattól függő, versenyképes juttatási csomag
munkába járás támogatása
Cafetéria
Jelentkezés módja
A cég weboldalán tudja leadni jelentkezését, amelyet a „Jelentkezés a cégnél” gomb megnyomásával ér el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése