MÉH ZRT. logo

Adminisztrátor-Pénztáros

Állás részletei

  • Cég neve

    MÉH ZRT.

  • Munkavégzés helye

    3527 Miskolc, Besenyői utca 16.

  • Fizetés

    Bruttó 300e - 400e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Lakossági és céges ügyfelek kiszolgálása, bevételi és kiadási jegyek könyvelése, postázás, levelezés, partnercégekkel való kapcsolattartás, készletváltozások, vásárlások, eladások nyomon követése, üzemanyag elszámolás, menetlevelek rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése.

Elvárások

Érettségi bizonyítvány / Kereskedelmi vagy közgazdasági végzettség, számítógép felhasználói ismeretek és annak napi szintű alkalmazása a gyakorlatban is, talpraesettség, precizitás, pontosság, összeszedettség, logikus gondolkodás, jó kommunikációs készség, kiváló helyesírás és probléma megoldó képesség.

Előnyt jelent

Hasonló, felelősségteljes pozícióban eltöltött igazolható szakmai múlt, fémkereskedelemben szerzett tapasztalat!

Amit kínálunk

Versenyképes jövedelem
Határozatlan idejű, hosszú távú biztos munkavégzés
Hétfőtől-péntekig tartó munkavégzés
Stabil vállalati háttér
Munkába járás támogatása

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után, kérjük csatolja Fényképes szakmai önéletrajzát!

Álláshirdetés jelentése