Állás részletei
-
Cég neve
GTR Humán Közhasznú Nonprofit Kft
-
Munkavégzés helye
Budapest, Nógrád megye, Pest megye -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Részmunkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Kisgyermekeseknek
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Pályakezdő/friss diplomás
- Egyetem
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- Ügyféladatok feldolgozása, általános adatrögzítői és digitális archiválási feladatok
- Közvetlen felettes rendszeres informálása a napi teljesítményről
- Belső rendszerek mihamarabbi átlátása, megtanulása. A szerződések hiánytalan rögzítése, saját ügyfelek kéréseinek adminisztratív kezelése.
Elvárások
- Proaktív, precíz munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Nyitott, empatikus hozzáállás
- Monotonitás tűrés
Előnyt jelent
- Irodai adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- MS Office (főként Word és Excel) ismeretek
- Felsőfokú végzettség
- Nagyfokú mobilitás és rugalmasság
Amit kínálunk
- Jogtisztán bejelentett, alkalmazotti részmunkaidős jogviszonyt
- Irodai munkavégzés
- Előrelépési lehetőségeket
- Folyamatos tanulási lehetőségeket, oktatásokon való részvételt, megfelelő szakmai támogatás mellett
Céginformáció
Régiós szinten általános adminisztratív feladatokra keresünk kollégákat
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
