Állás részletei
-
Cég neve
Mr. Fecó Kft.
-
Munkavégzés helye
Szeged -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Windows
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állás leírása
Feladatok
• Ügyféladatok kezelése, szerződések előkészítése, hiánypótlások intézése
• Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel
• Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése
• Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése
• Negyedéves kimutatások, adminisztráció, riportkészítés
• Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel
• Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése
• Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése
• Negyedéves kimutatások, adminisztráció, riportkészítés
Elvárások
• Magas szintű szervezőkészség és önállóság
• Jó kommunikációs és értékesítési készség
• Magabiztos számítógépes tudás
• Felsőfokú gazdasági végzettség előnyt jelent, de nem feltétel.
• Ügyfélközpontú, proaktív hozzáállás
Szeged és környékén keresünk munkatársat!
• Jó kommunikációs és értékesítési készség
• Magabiztos számítógépes tudás
• Felsőfokú gazdasági végzettség előnyt jelent, de nem feltétel.
• Ügyfélközpontú, proaktív hozzáállás
Szeged és környékén keresünk munkatársat!
Előnyt jelent
-Szegeden vagy Szeged környékén élsz az előny jelent
-Felsőfokú gazdasági végzettség illetve MNB tőkepiaci vizsga
-Ügyfélkezelésben és értékesítésben szerzett tapasztalat
-Magabiztosság és önállóság
-Felsőfokú gazdasági végzettség illetve MNB tőkepiaci vizsga
-Ügyfélkezelésben és értékesítésben szerzett tapasztalat
-Magabiztosság és önállóság
Amit kínálunk
• Kiemelt fix bér 8 órás bejelentéssel, plusz bónusz a teljesítményed után
• Stabil, hosszú távú munkalehetőség pénzügyi–tanácsadói területen
• Rugalmas munkavégzés: dolgozhatsz home office-ból, vagy Szegedi / irodában
• Támogató szakmai háttér és fejlődési lehetőség
• Stabil, hosszú távú munkalehetőség pénzügyi–tanácsadói területen
• Rugalmas munkavégzés: dolgozhatsz home office-ból, vagy Szegedi / irodában
• Támogató szakmai háttér és fejlődési lehetőség
Céginformáció
Nálunk nem leszel „csak asszisztens” kulcsszereped lesz abban, hogy az ügyfélkapcsolatok gördülékenyek és sikeresek legyenek.
Cégünk tőkepiaci közvetítői tevékenységgel foglalkozik.A fő feladat közé tartozik egy nagyobb ügyfélállomány kezelése és karbantartása amihez asszisztenst keresünk.
Cégünk tőkepiaci közvetítői tevékenységgel foglalkozik.A fő feladat közé tartozik egy nagyobb ügyfélállomány kezelése és karbantartása amihez asszisztenst keresünk.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva kérem, küldje el fényképes önéletrajzát és rövid motivációs levelét.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése