Állás részletei
-
Cég neve
ATEV ZRT.
-
Munkavégzés helye
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800 -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 3-5 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
A Társaság hódmezővásárhelyi gyárában az adminisztrációs tevékenység teljeskörű ellátása: adatrögzítés, adatszolgáltatás, –feldolgozás és a nyilvántartások naprakész vezetése. Ezen belül elsődlegesen a műszaki raktár működéshez kapcsolódó feladatok ellátása:
- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
- Készlekezeléssel (pl. selejtezéssel) kapcsolatos bizonylatok kiállítása, feldolgozása.
- Társgyári készlet átadás-átvétel dokumentumainak ellenőrzése, rögzítése.
- Vállalatirányítási rendszerben cikkszám igénylése, ellenőrzése. Beérkező számlák mennyiségi adatainak egyeztetése, visszaigazolása, problémák feltárása.
- Leltározás és ehhez kapcsolódó feladatok ellátása, készletriportok készítése.
- Házipénztár és bankkártyás tranzakciók adminisztrálása.
- Bejövő melléktermékek nyilvántartása és könyvelése.
- Tárgyi eszközök és beruházások adminisztrációja, dokumentáció előkészítése.
- Számlareklamációk és hatósági megkeresések kezelése.
- Kereskedelmi adminisztráció és készletnyilvántartás.
- Kapcsolattartás a központi pénzügyi osztállyal és partnerekkel.
- Egyéb gazdasági és adminisztratív feladatok ellátása.
Munkaidő: teljes munkaidő, hétfőtől-péntekig 5:50-14:10-ig
Elvárások
- Középfokú végzettség (minimum érettségi);
- Pénzügyi, gazdasági munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat;
- Jó kommunikációs és szervezőkészség;
- Precizitás, megbízhatóság és önálló munkavégzés;
- Kiváló problémamegoldó képesség;
- MS Office (Word, Excel, Outlook) felhasználói szintű ismerete.
Előnyt jelent
- Mérlegképes könyvelői végzettség;
- Vállalatirányítási rendszerek ismerete (pl: JD Edwards).
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem;
- Kiemelkedő cafeteria juttatás;
- Csoportos baleset-, élet- és egészségbiztosítás;
- Teljesítményalapú mozgóbér;
- Bejárási támogatás a mindenkor hatályos szabályozás alapján;
- Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok;
- Fejlődési lehetőségek, szakmai tréningek, oktatások, belső képzések;
- Vállalati rendezvények, családias hangulat, motivált csapat;
- Dinamikus, támogató munkakörnyezet.
Munkahelyi extrák
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Az ATEV Zrt. 1949. óta meghatározó szerepet tölt be az állati melléktermékek feldolgozásában és újrahasznosításában. A cég több mint 450 főt foglalkoztat országszerte, négy gyárban - Hódmezővásárhelyen, Solton, Mátyásdombon, és Debrecenben -, és négy gyűjtőpontban végzi tevékenységét, amely kiemelt jelentőséggel bír a közegészségügy, állategészségügy és környezetvédelem szempontjából.
Jelentkezés módja
A „jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
