Konica Minolta Magyarország Kft. logo

Adminisztrációs munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Konica Minolta Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest, XI. kerület

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Headset
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Adminisztrációs munkatárs

Adminisztrációs munkatársként a jóváhagyott értékesítési ügyletek és a könyvelés/riportolás közötti pénzügyi adminisztráció elvégzése lesz a feladatod

FELADATAID LESZNEK:

  • a rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, illetve a folyamat elindítása a társterületek felé,
  • szerződéses törzsadatok rendszerszintű karbantartása,
  • szállítólevelek és üzembe helyezési jegyzőkönyvek alapján virtuális szerződések létrehozása és aktiválása (tömeges illetve egyedi),
  • tömeges és egyedi számlák elkészítése,
  • havi pénzügyi zárási határidők szerinti munkavégzés egyénileg és csapatban: termékek és szolgáltatások adott hónapra vonatkozó számlázásának elvégzése,
  • a zárás utáni kontroll funkciók által jelzett eltérések javítása,
  • telefonon és e-mail-en történő kapcsolattartás belső és külső ügyfelekkel a számlákkal kapcsolatban,
  • adminisztrációs Excel táblák naprakész kezelése 

TÉGED VÁRUNK, HA:

  • felsőfokú pénzügyi-gazdasági végzettséged van
  • legalább 5 éves gazdasági, pénzügyi vagy adminisztrációs területen szereztél tapasztalatot nagyvállalati környezetben,
  • kommunikációs szintű angol nyelvtudásod van (elsősorban írásban),
  • szeretsz adminisztrálni,
  • fontos számodra, hogy napi/heti/havi ütemterv szerint dolgozz,
  • vállalatirányítási rendszert használsz vagy használtál (Navision előny),
  • felhasználó szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel (Word; Excel pl.: Fkeres, Pivot tábla),
  • megoldásközpontú hozzáállásod van, megakarod érteni a külső-belső ügyfelek igényeit és szívesen ötletelsz, azok megvalósíthatóságán
  • önállóan végzed a munkád, de a csapat részeként

ELŐNYT JELENT, HA:

  • számviteli/könyvelési háttered van;

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Élénk csapat; Rugalmas, élettel teli munka; Stabilitás, kiegyensúlyozott háttér,
  • Cafeteria juttatásként SZÉP-kártya,
  • hibrid munkavégzés: heti két nap home office lehetőség,
  • magánegészségügyi ellátás biztosítása (Medicover),
  • Employee Assistant Program,
  • önismereti, személyes fejlődést segítő online előadások,
  • gyümölcsnap,
  • csapatépítő rendezvények és programok,
  • laptop, mobiltelefon,
  • szakmai fejlődési lehetőség, felelősségteljes munkavégzés

 

Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület

AZ INNOVATÍV KONICA MINOLTÁRÓL

A Konica Minolta globális piacvezető irodatechnikai szolgáltatóként már 150 éve innovatív megoldásokat nyújt, nemcsak az irodai-, ipari és nyomdaipari nyomtatás területén, hanem a dokumentum digitalizálás és az IoT kamerarendszerek világában is.

Irodai környezetben olyan szoftveres megoldásokat kínálunk, melyekkel segítjük a partnereinket a digitális transzformáció folyamatában.

IoT videófelügyeleti és kamera rendszereink elemzéseket készítenek, akár gyártási, akár üzleti folyamatokról.

Kameráinkkal és az azokhoz tartozó innovatív megoldásainkkal teljeskörű megoldásokat nyújtunk ügyfeleinknek a CCTV és a gyártási folyamatok területén. A megoldások teljesen integrálhatóak, folyamatokat automatizálnak, mérés adatokat biztosítanak a biztonságtechnika és gyártási logisztika területén.


Álláshirdetés jelentése