Állás részletei
-
Cég neve
Konica Minolta Magyarország Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Monitor (1 db)
- Windows
- Headset
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Adminisztrációs munkatárs
Adminisztrációs munkatársként a jóváhagyott értékesítési ügyletek és a könyvelés/riportolás közötti pénzügyi adminisztráció elvégzése lesz a feladatod
FELADATAID LESZNEK:
- a rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, illetve a folyamat elindítása a társterületek felé,
- szerződéses törzsadatok rendszerszintű karbantartása,
- szállítólevelek és üzembe helyezési jegyzőkönyvek alapján virtuális szerződések létrehozása és aktiválása (tömeges illetve egyedi),
- tömeges és egyedi számlák elkészítése,
- havi pénzügyi zárási határidők szerinti munkavégzés egyénileg és csapatban: termékek és szolgáltatások adott hónapra vonatkozó számlázásának elvégzése,
- a zárás utáni kontroll funkciók által jelzett eltérések javítása,
- telefonon és e-mail-en történő kapcsolattartás belső és külső ügyfelekkel a számlákkal kapcsolatban,
- adminisztrációs Excel táblák naprakész kezelése
TÉGED VÁRUNK, HA:
- felsőfokú pénzügyi-gazdasági végzettséged van
- legalább 5 éves gazdasági, pénzügyi vagy adminisztrációs területen szereztél tapasztalatot nagyvállalati környezetben,
- kommunikációs szintű angol nyelvtudásod van (elsősorban írásban),
- szeretsz adminisztrálni,
- fontos számodra, hogy napi/heti/havi ütemterv szerint dolgozz,
- vállalatirányítási rendszert használsz vagy használtál (Navision előny),
- felhasználó szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel (Word; Excel pl.: Fkeres, Pivot tábla),
- megoldásközpontú hozzáállásod van, megakarod érteni a külső-belső ügyfelek igényeit és szívesen ötletelsz, azok megvalósíthatóságán
- önállóan végzed a munkád, de a csapat részeként
ELŐNYT JELENT, HA:
- számviteli/könyvelési háttered van;
AMIT KÍNÁLUNK:
- Élénk csapat; Rugalmas, élettel teli munka; Stabilitás, kiegyensúlyozott háttér,
- Cafeteria juttatásként SZÉP-kártya,
- hibrid munkavégzés: heti két nap home office lehetőség,
- magánegészségügyi ellátás biztosítása (Medicover),
- Employee Assistant Program,
- önismereti, személyes fejlődést segítő online előadások,
- gyümölcsnap,
- csapatépítő rendezvények és programok,
- laptop, mobiltelefon,
- szakmai fejlődési lehetőség, felelősségteljes munkavégzés
Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület
AZ INNOVATÍV KONICA MINOLTÁRÓL
A Konica Minolta globális piacvezető irodatechnikai szolgáltatóként már 150 éve innovatív megoldásokat nyújt, nemcsak az irodai-, ipari és nyomdaipari nyomtatás területén, hanem a dokumentum digitalizálás és az IoT kamerarendszerek világában is.
Irodai környezetben olyan szoftveres megoldásokat kínálunk, melyekkel segítjük a partnereinket a digitális transzformáció folyamatában.
IoT videófelügyeleti és kamera rendszereink elemzéseket készítenek, akár gyártási, akár üzleti folyamatokról.
Kameráinkkal és az azokhoz tartozó innovatív megoldásainkkal teljeskörű megoldásokat nyújtunk ügyfeleinknek a CCTV és a gyártási folyamatok területén. A megoldások teljesen integrálhatóak, folyamatokat automatizálnak, mérés adatokat biztosítanak a biztonságtechnika és gyártási logisztika területén.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése